اخبار داغ

نماز ظهر عاشورا در ۴ نقطه از شهرستان اردبیل اقامه می شود

نماز ظهر عاشورا در ۴ نقطه از شهرستان اردبیل اقامه می شود
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماز ظهر عاشورا در میادین، محلات و مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود که چهار نقطه از شهر اردبیل در این زمینه در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا الله‌شکر عبدی در خصوص برگزاری نماز ظهر عاشورا در اردبیل به خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماز ظهر عاشورا در میادین، محلات و مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود که چهار نقطه از شهر اردبیل در این زمینه در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به این که مکان‌های برگزار کننده شبیه‌خوانی نیز جزو برگزار کنندگان فریضه نماز ظهر عاشورا هستند، بیان کرد: امام جمعه اردبیل نماز ظهر عاشورا را در میدان شهیدگاه در جوار مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی اقامه می‌کند و ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز به همین ترتیب برگزاری نماز ظهر عاشورا را مبنای کار قرار داده‌اند.

,

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به این که محوطه امامزاده سید صدرالدین نیز برای برگزاری نماز ظهر عاشورا در نظر گرفته شده است گفت: ارتقا و توسعه حرکت فرهنگی به عنوان یک وظیفه مهم در برپایی اقامه نماز است که در راستای تبلیغ برگزاری نماز ظهر عاشورا مبنای کار قرار گرفته است.

,

عبدی تصریح کرد: پخش برنامه‌های عزاداری و نماز ظهر عاشورا از طریق صدا و سیمای استان با هدف جریان‌سازی فکری و انقلابی نهضت عاشورا مهم‌ترین هدفی است که به دنبال آن هستیم و در این زمینه تبلیغ برگزاری نماز جماعت اول وقت در ایام ماه محرم و نماز ظهر عاشورا اولویت اساسی است.

,

وی اظهار کرد: مداحان مشهور و نامی استان نیز در این مراسم حضور دارند که مهم‌ترین هدف ما احیای نهضت و تفکر حسینی است که تلاش ما بر این است که بتوانیم در برگزاری این مراسمات به بهترین نحو ممکن عمل کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه