اخبار داغ

گزارش تصویری/

اشک هایی برای «قتیل العبرات»/تصاویر

اشک هایی برای «قتیل العبرات»/تصاویر
امام حسین(ع): «انا قتیل العبرة لا یذکرنی مومن الا استعبر».من کشته رحمت هستم یعنی به شهادت رسیدم تا جامعه اسلامی با اشک ریختن بر من لبریز از رحمت گردد و دل ها نرم و با یکدیگر مهربان گردد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کشته اشکها از لقب های سید الشهدا «ع‏» است. شهیدی که هم یادش گریه آور است و هم اشک ریختن در سوک او ثواب دارد و موجب احیای عاشوراست.امامان نیز توصیه ‏فراوان بر عزاداری و گریستن بر مصائب آن حضرت داشته‏ اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کشته اشکها از لقب های سید الشهدا «ع‏» است. شهیدی که هم یادش گریه آور است و هم اشک ریختن در سوک او ثواب دارد و موجب احیای عاشوراست.امامان نیز توصیه ‏فراوان بر عزاداری و گریستن بر مصائب آن حضرت داشته‏ اند., کشته اشکها از لقب های سید الشهدا «ع‏» است. شهیدی که هم یادش گریه آور است و هم اشک ریختن در سوک او ثواب دارد و موجب احیای عاشوراست.امامان نیز توصیه ‏فراوان بر عزاداری و گریستن بر مصائب آن حضرت داشته‏ اند.,

امام حسین(ع): «انا قتیل العبرة لا یذکرنی مومن الا استعبر». من کشته رحمت هستم یعنی به شهادت رسیدم تا جامعه اسلامی با اشک ریختن بر من لبریز از رحمت گردد و دل ها نرم و با یکدیگر مهربان گردد.

, امام حسین(ع): «انا قتیل العبرة لا یذکرنی مومن الا استعبر». من کشته رحمت هستم یعنی به شهادت رسیدم تا جامعه اسلامی با اشک ریختن بر من لبریز از رحمت گردد و دل ها نرم و با یکدیگر مهربان گردد., امام حسین(ع): «انا قتیل العبرة لا یذکرنی مومن الا استعبر». من کشته رحمت هستم یعنی به شهادت رسیدم تا جامعه اسلامی با اشک ریختن بر من لبریز از رحمت گردد و دل ها نرم و با یکدیگر مهربان گردد.,

, , , , ,

, ,

, , ,

, , , , , ,

, , , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه