اخبار داغ

استاندار قزوین:

حرکت‌های اجتماعی مردم برگرفته از نهضت سیدالشهداست

حرکت‌های اجتماعی مردم برگرفته از نهضت سیدالشهداست
استاندار قزوین گفت: مردم حرکت‌های دینی، اجتماعی و انقلابی خود را با الگوگیری از نهضت اباعبدالله الحسین (ع) پیش می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمحمد زاهدی در حاشیه تجمع بزرگ عزاداران حسینی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: برای دومین بار است که در مراسم تاسوعای حسینی در استان قزوین حضور پیدا می‌کنم و شاهد هستم که مردم ولایت مدار و دیندار این استان در سال جاری همچون سال گذشته در عزاداری سالار و سید شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) حضور چشمگیری دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,  ,

وی افزود: مردم قزوین در مراسم عزاداری سیدالشهدا در دهه اول ماه محرم حضور پرشور و عاشقانه‌ای داشتند و با این حضور گسترده، عشق و علاقه خود را به امام حسین (ع) نشان می‌دهند و اظهار ارادت می‌کنند و با آن بزرگوار بیعتی دوباره می‌بندند. 
,
,
, ,

استاندار قزوین تصریح کرد: مردم حرکت‌های دینی، اجتماعی و انقلابی خود را با الگوگیری از نهضت اباعبدالله الحسین (ع) پیش می‌برند و نزدیک به یک‌هزار و ۴۰۰ سال است که از واقعه عاشورا درس و الگو گرفته اند و این مسیر را ادامه می‌دهند. 

زاهدی با اشاره به تاثیرگذاری عزاداری ایام محرم بر جامعه اذعان کرد: ایام عزای سالار شهیدان فضایی معنوی در کشور ایجاد می‌کند که در روحیه افراد برای ارتقاء ایمان آن‌ها بسیار تأثیرگذار است و رشاد‌ت‌ها و ایثارگری‌های امام و یارانش را یادآوری می‌کند تا ما بدانیم که در ادامه مسیر زندگی خود چه موضعی بگیریم و چه تصمیماتی را اتخاذ کنیم.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه