اخبار داغ

همزمان با تاسوعای حسینی انجام شد؛

اجتماع بزرگ حسینیان اردبیلی در روز تاسوعا / میدان عالی قاپو مملو از عاشقان و ارادتمندان حسینی بود

اجتماع بزرگ حسینیان اردبیلی در روز تاسوعا / میدان عالی قاپو مملو از عاشقان و ارادتمندان حسینی بود
تجمع بزرگ تاسوعای حسینی ساعاتی پیش باحضور باشکوه و گسترده عزاداران و دسته های عزاداری اردبیل در میعادگاه همیشگی عاشقان علمدار کربلا میدان عالی قاپو در زیر بارش رحمت الهی و هوای ابری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، تجمع بزرگ تاسوعای حسینی ساعاتی پیش باحضور باشکوه و گسترده عزاداران و دسته های عزاداری اردبیل در میعادگاه همیشگی عاشقان علمدار کربلا میدان عالی قاپو در زیر بارش رحمت الهی و هوای ابری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

امروز تجمع تاسوعای حسینی در حاالی برگزار شد که بارش باران رحمت الهی و هوای آسمان ابری عالی قاپو  دل هر آدمی را به یاد تشنه لبان کربلا می انداخت. 

,

امروز همه بودند کوچک و بزرگ، پیر وجوان، زن ومرد همه در زیر بارش رحمت الهی به عشق اباعبدالله الحسین (ع) آمده بودند.

,

تمامی دستگاه های فرهنگی و مذهبی، پزشکی، شهرداری و نیروهای نظامی و انتظامی همه امروز پای کار آمده بودند وهرکسی به نوعی با خدمت به عزاداران حسینی عشق و ارادت خود را به سرور وسالار شهیدان حسینی می رساند.

,

امام حسین (ع) به دنیای عالم درس آزاد مردی را آموخت

, امام حسین (ع) به دنیای عالم درس آزاد مردی را آموخت, امام حسین (ع) به دنیای عالم درس آزاد مردی را آموخت,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل ظهر امروز در جمع حسینیان اردبیلی و در تجمع بزرگ تاسوعای حسینی میدان عالی قاپوی اردبیل اظهارداشت: امام حسین (ع)، تنها برای شیعیان و مسلمانان نیست بلکه متعلق کل عالم است و به دنیای عالم درس آزاد مردی را آموخت.

,

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه امروز امروز شاهد گسترده شدن مکتب حسینی در تمامی کشورهای جهان اسلام هستیم افزود: این مکتب برای همه ملت ها است و این مکتب حسینی امروز در تمامی کشورهای جهان اسلام می بینیم که بصورت گسترده تاثیرات خود را گذاشته است. 

,

مسئول نمایدنگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه  امروز عزت فرهنگی، عزیت دفاعی و عزت آزادی را مدیون مکتب حسینی هستیم تصریح کرد: شهدای مدافعین حرم، شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی همگی ولایت پذیری و ولایتمداری زا از امام حسین (ع) آموخته اند و امروز این همه عزت و عظمت کشور را در تمامی عرصه ها مدیون این مکتب حسینی و ابوالفضلی هستیم.

,

حجت الاسلام نوری گفت: یزیدیان زمان امروز بدانند که جوانان ما همان جوانانی هستند که از سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در آموخته اند و تا قیام و قیامت این راه حسینی را ادامه خواهند داد.

,

وی با اشاره به اینکه مهمترین پیام نهضت امام حسین(ع) ندای "هیهات من الذله" است که ایران این درس را به خوبی از قیام ابا عبدالله(ع) آموخت و الگویی برای سایر ملت ها شد، خاطرنشان کرد: امروز تبیین نهضت حسینی یکی از اولویت های ها ما در دنیا برای اقوام مختلف ملت ها است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل گفت: اگر فرهنگ و شعور حسینی در جامعه و اجتماع ما جریان پیدا کند، بسیاری از ناهنجاری های جامعه جلوگیری خواهد شد و شاهد بسیاری از بزه ها در جامعه نخواهیم بود.

,

به گزارش سبلان ما مداحی و شعرخوانی، برپایی ایستگاه های صلواتی، سلامت، پاکبانی، انتقال خون و شمع گردانی از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه