اخبار داغ

پندی برای خواص و عوام؛مواظب باشید منافقین سفرۀ انقلاب را پاره نکنند!

پندی برای خواص و عوام؛مواظب باشید منافقین سفرۀ انقلاب را پاره نکنند!
گاهی کلید واژه ها و عبارات بسیار کوچکی از ذهن و ضمیرمان می گذرد که اگر دغدغه ای نسبت به آن نداشته باشیم قطعاً فاقد تاثیرگذاری خواهد بود. شکر خدا که سایه رهبری بر بالای سرمان است که از تهدیدات کوچک و بزرگ، بسادگی نمی گذرد چرا که دغدغۀ یک ملتی را دارد و تشخیص مصلحت و راه صواب تصمیم گیری ها برای کسب ثواب اخروی، نمی گذارد که نسبت به تحولات و تهدیداتی که متوجه کشورمان است بی تفاوت باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، در چند دهۀ گذشته برخی خواص و بعضاً هم عوام، عادت کرده اند که راه دولت با رهبر را همیشه جدا نشان دهند و همواره به وجود وجه تعارضی در بین این دو، مشروعیت می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه, ، , ، ,

در حالی که دیدگاه رهبری، یک دیدگاه فراجناحی است. رهبرمعظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری ـ در حالیکه همه، دولت را زیر ضرب مشکلات کشور برده بودند ـ در مورد راه حل مشکلات کشور فرمودند:« راه حل مشکلات کشور خالی کردن پشت دولت و ابراز برائت از دستگاه های مسئول نیست».

,

از طرف دیگر می بینم که در برابر دیدگاه فراجناحی مقام معظم رهبری، برخی کمی بی انصافی می کنند و چنین وانمود می کنند که دیدگاه ها و اهرم های اجرایی ولی فقیه، مانع عملکرد صحیح دولت شده است.

,

این نوع فرافکنی ها، صرفاً آدرس غلط دادن به دشمنان خارجی نظام و پیاده نظام های داخلی است. کار به جایی می رسد که حتی کسانی که از همین سفره انقلاب به مقام و جایگاهی رسیده اند نیز، انگشت اتهام را بسوی رهبری نشانه می روند!. این جماعت، خواسته یا ناخواسته، راهنمای سمت چپ می زنند ولی گردش به راست می کنند.

,

دامنۀ القائات و تبلیغات سوء در این زمینه به حدی وسیع شده که نزدیکان رهبری از جمله آیت الله سیداحمد علم الهدی و آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان، به این گونه توطئه ها که از دسیسه های خارجی و منافقین است، هشدار دادند.

,

اخیراً یکی از آقایانی که در دولت های اصلاحات سمت بالایی هم داشته طی مطلبی، برای اشتباهات مرتکب شده بعد از انقلاب، کنتور انداخته و 10 خطای راهبردی! را برشمرده است. وجه غالب اظهارات ایشان القاء این موضوع است که «بزرگترین خطا و اولین خطای ما بعد از پیروزی انقلاب» گنجاندن نام ولی فقیه در قانون اساسی بوده است!

,

این بی انصافی محض است که به صراحت اذعان نکنیم که در صورت نبودن ولی فقیه، انقلاب نه تنها به چهل سالگی اش نمی رسید بلکه در همان دوران جنینی، باید به سوگ آن می نشستیم.

,

مقام فوق الذکر در سخنانش، آنجا که سیاهه خطاهای بعد از انقلاب به رقم 9 می رسد عنان از کف داده و برای منافقین اشک تمساح می ریزد و می گوید « اشتباه نهم ما، مسئله اعدامهای سال 67 است...کار خطایی بود که قابل دفاع نیست».

,

معلوم نیست که اعدام منافقین که جرم محرز آنها در محاکم شرع ثابت شده بود چه حس ترحمی را در این مقام ارشد سابق دولتی برانگیخته است که حتی زنده بودنش در این ایام نیز مرهون همین قاطعیت های امام راحل بوده است.

,

خواندن مطلب این مقام ارشد سابق، بی اختیار مرا بیاد صحبت های نماینده مقام رهبری در فرماندهی حفاظت سپاه انداخت که مدتی پیش فرصتی نصیب بنده شد تا در شیراز پای سخنان ایشان باشم.

,

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه که مدتی پیش به شیراز سفر کرده بودند در جلسه ای تحت عنوان ”سومین نشست حقوق بشر امریکایی از منظر مقام معظم رهبری“ به نقصان های دهه چهارم انقلاب اشاره نمودند و گفتند: « در دهه چهارم انقلاب دچار غفلت شده‌ا‌یم، خواب به‌ ویژه خواص را فرا گرفته است...امروز مسجد که مهم‌ترین سنگر انقلاب است محلی از اعراب ندارد و خبری از حوزه‌های علمیه نیست... ».

,

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده با گلایه از عناصر داخلی که در شرایط بحرانی و سختی ها فقط به دنبال جدا کردن مردم از نظام و رهبری بوده اند گفت: همین مسئولان، پای سفره انقلاب به نان و نوا رسیدند اما الآن دارند سفره انقلاب را پاره می کنند.

,

وی با اشاره به نقش منافقین در آشوب های اخیر نیز گفتن:  بعد از سالیان، امروز شرایطی بوجود آمده که «حتی منافقین نیز احیا شده اند و به صحنه آمده اند و نبض بسیاری از ناآرامی های کشور در دست همین افراد است».
در همان ایام آغازین اغتشاشات دی ماه گذشته این مقام معظم رهبری بودند که دشمن اصلی را به مردم معرفی کردند. شرارت های فعلی و جنگ روانی که امروزه علیه جمهوری اسلامی ایران براه افتاده، استمرار همان اغتشاشات دی ماه گذشته است.

,
,

باید مواظب بود که به هنگام شمارش خطاها!، خواب ما را در نرباید که از دشمن اصلی غافل بمانیم؛ چرا که دشمن از غفلت شما سوء استفاده کرده و به سازماندهی جوانان می پردازد و بقول خودشان از آنان ”کانون شورشی“ درست می کنند.

,

مریم رجوی در اغتشاشات دی ماه سال گذشته در برخی شهرهای کشور نیز، با انتشار یک پیام ویدئویی مدعی شد که «اکنون زمان گسترش و جهش کانون های شورشی است» و قصد داشت به گسترش آشوب ها دامن بزند. به گفته سران منافقین، این کانون های شورشی در بوجود آوردن اغتشاشات و ناآرامی ها، هم نقش هدایت دارند و هم نقش سازماندهی، هم نقش جرقه را دارند و هم نقش موتور محرک. لذا این شیوه شمارش کردن خطاها، نه تنها کمکی به حل بحران ها و معضلات داخلی جمهوری اسلامی ایران نخواهد کرد بلکه این جوانان را ـ اگرچه در مقایسه عددی رقمی بشمار نمی آیند ـ با عنصری چون سازمان یافتگی و توان جایگزینی در صحنه، به گسترش اعتراضات مردم ترغیب می کنند.

,

حال، چنانچه ایشان ـ منظور همان مقام ارشد دولتی دوران اصلاحات ـ که همیشه ”دغدغه بقای ایران و سوریه ای نشدن اوضاع“ را داشته است، دل نگران خطاها می باشد، بهتر است که به شمارش بسنده نکند؛ مواظب باشند تا دشمنان برانداز نظام، سفره انقلاب را در مقابل چشمانتان پاره نکنند!

,

به قلم علی صفاری

, به قلم علی صفاری, به قلم علی صفاری,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه