اخبار داغ

در جمع عزاداران عاشورای حسینی مطرح شد:

امام حسین (ع)اجازه نداد ویروس فساد جامعه اش را به بطلان بکشاند/هیچ سنتی از پیامبر در بین مردم نمانده بود

امام حسین (ع)اجازه نداد ویروس فساد جامعه اش را به بطلان بکشاند/هیچ سنتی از پیامبر در بین مردم نمانده بود
حجت الاسلام حسینی صدر: درس های عاشورا و قیام امام‌حسین (ع) را مرور کنیم این سینی زنی ها در نزد خدا پاداش دارد به اهداف امام حسین باید عمل کنیم، در دل قیام امام حسین (ع) انسان دوستی و ترحم موج می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام حسینی صدر در جمع عزاداران عاشورای حسینی در یاسوج گفت: همانطور که در احادیث به صورت مفصل بیان شده است امام حسین (ع) در آن لحظات آخر که حلقه محاصره تنگ شده بود فرمودند: اجازه دهید چند کلمه ای حرف بزنم؛ وای بر شما ای گروه ستم کیشان هلاک و نابود شوید شما نجابت ندارید و طهارت ندارید، اگر داشتید به حرف های من گوش می دادید شما نجس هستید و در این نجاست حرف حق را نمی شنوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, حجت الاسلام حسینی صدر در جمع عزاداران عاشورای حسینی در یاسوج گفت: همانطور که در احادیث به صورت مفصل بیان شده است امام حسین (ع) در آن لحظات آخر که حلقه محاصره تنگ شده بود فرمودند: اجازه دهید چند کلمه ای حرف بزنم؛ وای بر شما ای گروه ستم کیشان هلاک و نابود شوید شما نجابت ندارید و طهارت ندارید، اگر داشتید به حرف های من گوش می دادید شما نجس هستید و در این نجاست حرف حق را نمی شنوید.,


امام جمعه موقت یاسوج به اخرین صحبت های امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) فرمودند هیچ سنتی از پیامبر در بین مردم نمانده است اگر قیام نکنم این سکوت ظلم است پیغمبر فرمودند هر مسلمانی با سلطان سرکش مواجه شود که با پیامبر و خدا مخالفت کند و دشمنی با ائمه را مرسوم کرده باشد اگر در مقابل چنین فردی با عمل و سخن قیام نکنیم خیانت کرده ایم و من در مقابل اینها می ایستم آنها قرآن را تغییر داده اند.

,
, امام جمعه موقت یاسوج به اخرین صحبت های امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) فرمودند هیچ سنتی از پیامبر در بین مردم نمانده است اگر قیام نکنم این سکوت ظلم است پیغمبر فرمودند هر مسلمانی با سلطان سرکش مواجه شود که با پیامبر و خدا مخالفت کند و دشمنی با ائمه را مرسوم کرده باشد اگر در مقابل چنین فردی با عمل و سخن قیام نکنیم خیانت کرده ایم و من در مقابل اینها می ایستم آنها قرآن را تغییر داده اند.,



وی به ادامه سخنان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: وضعیت ما به شکلی غیر از سنت های پیامبر تبدیل شده است زشتی ها مرسوم شده، مردم در زندگی ذلت باری به سر می برند باید قیام کنم و در مقابل این افراد بایستم، شما کسانی هستید که با لجن و پلشتی ها زندگی می کنید نمی توانید با انسان های پاک زندگی کنید قرآن را قسمت قسمت کرده اید به شما وصیت می کنم که به قرآن مجید و آیه های آن عمل کنید شما ظلم گردید قرآن را سحر می دانید پیغمبر را ساحر می نامید.

,
,
, وی به ادامه سخنان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: وضعیت ما به شکلی غیر از سنت های پیامبر تبدیل شده است زشتی ها مرسوم شده، مردم در زندگی ذلت باری به سر می برند باید قیام کنم و در مقابل این افراد بایستم،, شما کسانی هستید که با لجن و پلشتی ها زندگی می کنید نمی توانید با انسان های پاک زندگی کنید قرآن را قسمت قسمت کرده اید به شما وصیت می کنم که به قرآن مجید و آیه های آن عمل کنید شما ظلم گردید قرآن را سحر می دانید پیغمبر را ساحر می نامید.,

 

,


حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: چرا با ما نمی جنگید چرا با این طهارت می جنگید شما رها کننده اهل بیت هستید و رها کنندگان اهل بیت، اهل جهنم هستند پیام آیه ها را نشنیدید بعد از اینکه مستحکم با خدا و پیغمبر پیمان بستید نشکنید، بی وفایی درمیان شما مشهور است همان گونه که به امیرالمومنین (ع) بی وفایی گردید، اصل و فرع شما بی وفایی را به ارث گذاشته است پدران شما این را ارث گذاشته اند و از آن استفاده می کنید قلب های شما پوشیده از بی وفایی است چرا خاندان پیامبر را نمی بینید ، با جانشین پیغمبر، با قرآن اینگونه برخورد می کنید وای بر شما که خدای تبارک از شما انتقام می گیرد، ۷۰ هزار ملک را خدا برای حمایت از امام حسین (ع) فرستاد اما اجازه زدن یک شمشیر را ندادند.

,
, حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: چرا با ما نمی جنگید چرا با این طهارت می جنگید شما رها کننده اهل بیت هستید و رها کنندگان اهل بیت، اهل جهنم هستند پیام آیه ها را نشنیدید بعد از اینکه مستحکم با خدا و پیغمبر پیمان بستید نشکنید، بی وفایی درمیان شما مشهور است همان گونه که به امیرالمومنین (ع) بی وفایی گردید، , اصل و فرع شما بی وفایی را به ارث گذاشته است پدران شما این را ارث گذاشته اند و از آن استفاده می کنید قلب های شما پوشیده از بی وفایی است چرا خاندان پیامبر را نمی بینید ، با جانشین پیغمبر، با قرآن اینگونه برخورد می کنید وای بر شما که خدای تبارک از شما انتقام می گیرد، ۷۰ هزار ملک را خدا برای حمایت از امام حسین (ع) فرستاد اما اجازه زدن یک شمشیر را ندادند.,



نماینده ولی فقیه در سپاه فتح گفت: انتقام امام حسین(ع) همان زمان گرفته شد، آنهایی که اجازه ندادند امام حسین آب بخورد آنقدر آب خوردند که ترکیدند، برخی در آب فرات غرق شدند و از آب سیر نمی شدند، 40 شبانه روز آسمان و خورشید عزادار بود، سرخی خورشید ایجاد شد، باران خون در کربلا بارید، نشانه این بود که اشتباه گردید و با پیغمبر زاده پاک و مطهر بد برخورد کردید.
 

,
,
, نماینده ولی فقیه در سپاه فتح گفت: انتقام امام حسین(ع) همان زمان گرفته شد، آنهایی که اجازه ندادند امام حسین آب بخورد آنقدر آب خوردند که ترکیدند، برخی در آب فرات غرق شدند و از آب سیر نمی شدند، 40 شبانه روز آسمان و خورشید عزادار بود، سرخی خورشید ایجاد شد، باران خون در کربلا بارید، نشانه این بود که اشتباه گردید و با پیغمبر زاده پاک و مطهر بد برخورد کردید.,
,

 

,

وی افزود: امام حسین (ع) فرمودند باید به وظیفه ام عمل کنم.

, وی افزود: امام حسین (ع) فرمودند باید به وظیفه ام عمل کنم.,

 

,


حسینی صدر بیان کرد: درس های عاشورا و قیام امام‌حسین (ع) را مرور کنیم این سینی زنی ها در نزد خدا پاداش دارد به اهداف امام حسین باید عمل کنیم، در دل قیام امام حسین (ع) انسان دوستی و ترحم موج می زند.

 

,
, حسینی صدر بیان کرد: درس های عاشورا و قیام امام‌حسین (ع) را مرور کنیم این سینی زنی ها در نزد خدا پاداش دارد به اهداف امام حسین باید عمل کنیم، در دل قیام امام حسین (ع) انسان دوستی و ترحم موج می زند. ,
,
,

امام جمعه موقت یاسوج در پایان گفت: در این جنگ تمام عیار اقتصادی باید انسان های فقیر که کمرشان زیر چرخ های گرانی می شکند را کمک کنیم،  این ملت یاران امام حسین(ع) هستند که پای ارزش ها و شهدا ایستاده اند باید به مردم فقیر و ضعیف کمک کنیم اگر کمک نکنیم خیانت کرده ایم.

, امام جمعه موقت یاسوج در پایان گفت: در این جنگ تمام عیار اقتصادی باید انسان های فقیر که کمرشان زیر چرخ های گرانی می شکند را کمک کنیم،  این ملت یاران امام حسین(ع) هستند که پای ارزش ها و شهدا ایستاده اند باید به مردم فقیر و ضعیف کمک کنیم اگر کمک نکنیم خیانت کرده ایم. ,

 

,

*********************************************

,

خطیب جمعه شهر سی سخت در سخنرانی روز عاشورا در جمع عزاداران حسینی با آرزوی قبولی عزاداری ها گفت: عشق به امام حسین(ع) به معنی عشق به همه مقدسات و خوبی هاست.

حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان اینکه حسین(ع) وارث همه انبیاست و وارث شجاعت، علم، عصمت و عرفان پدر است، گفت: ما باید دلیل حماسه عاشورا را متوجه شویم، امام دین خدا را احیا کرد، هم دین را زنده کرد هم انسان های دین دار را زنده کرد.

, خطیب جمعه شهر سی سخت در سخنرانی روز عاشورا در جمع عزاداران حسینی با آرزوی قبولی عزاداری ها گفت: عشق به امام حسین(ع) به معنی عشق به همه مقدسات و خوبی هاست.

حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان اینکه حسین(ع) وارث همه انبیاست و وارث شجاعت، علم، عصمت و عرفان پدر است، گفت: ما باید دلیل حماسه عاشورا را متوجه شویم، امام دین خدا را احیا کرد، هم دین را زنده کرد هم انسان های دین دار را زنده کرد.
,
,
,



وی افزود: امروز شما جوانان می توانید از این جلسه بزرگ مدد بگیرید و باید از این فرصت بزرگ نهایت استفاده را ببرید و به خدا نزدیک شوید.

,
,
, وی افزود: امروز شما جوانان می توانید از این جلسه بزرگ مدد بگیرید و باید از این فرصت بزرگ نهایت استفاده را ببرید و به خدا نزدیک شوید.,



امام جمعه شهر سی سخت گفت: امام حسین (ع)اجازه نداد ویروس فساد جامعه اش را به بطلان بکشد، امروز شما باید از جامعه خود، از جامعه حسینی صیانت کنید، اجازه ندهیم مواد مخدر، رشد روز افزون گرایش به طلاق افزایش پیدا کند، امام حسین (ع)از حق مردم صیانت کرد.


مصباح نژاد خطاب به فعالین در فضای مجازی گفت: سعی کنید با فعالیت خود آبروی مومن و هر انسانی را خدشه دار نکنید و به کسی تهمت نزنید و آخرت خود را از بین نبرید.



وی خطاب به زنان و دختران شهر سی سخت با بیان اینکه عفاف و حجاب نشانه دین داری است، گفت: آفرین بر شما که حجابتان نشان دهنده عفاف و پاکدامنی شماست.


خطیب جمعه شهر سی سخت با اشاره به لزوم توجه به فقرا گفت: نباید از فقرا غافل شویم و آنها را از یاد ببریم چرا که لطف و مغفرت الهی در گروی توجه به ضعیفان و فقراست.

,
,
, امام جمعه شهر سی سخت گفت: امام حسین (ع)اجازه نداد ویروس فساد جامعه اش را به بطلان بکشد، امروز شما باید از جامعه خود، از جامعه حسینی صیانت کنید، اجازه ندهیم مواد مخدر، رشد روز افزون گرایش به طلاق افزایش پیدا کند، امام حسین (ع)از حق مردم صیانت کرد.


مصباح نژاد خطاب به فعالین در فضای مجازی گفت: سعی کنید با فعالیت خود آبروی مومن و هر انسانی را خدشه دار نکنید و به کسی تهمت نزنید و آخرت خود را از بین نبرید.



وی خطاب به زنان و دختران شهر سی سخت با بیان اینکه عفاف و حجاب نشانه دین داری است، گفت: آفرین بر شما که حجابتان نشان دهنده عفاف و پاکدامنی شماست.


خطیب جمعه شهر سی سخت با اشاره به لزوم توجه به فقرا گفت: نباید از فقرا غافل شویم و آنها را از یاد ببریم چرا که لطف و مغفرت الهی در گروی توجه به ضعیفان و فقراست.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه