اخبار داغ

سید عبدالملک الحوثی: پیروزی مردم یمن در افق پدیدار شده است

سید عبدالملک الحوثی: پیروزی مردم یمن در افق پدیدار شده است
رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان به ایراد سخنرانی پرداخت و بر استقامت مردم یمن در برابر توطئه‌های آمریکا و ائتلاف سعودی تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «سید عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در به مناسبت عاشورا سخنرانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ,

او در ابتدای سخنرانی خود که بلافاصله بعد از بزرگداشت حماسه کربلاء در شهر صنعاء آغاز شد، سالروز شهادت امام حسین (ع) به همراه یارانش در کربلاء را به مسلمانان تسلیت گفت.

,

سید بدر الدین الحوثی با شمردن اسامی برخی از شهدای روز عاشورا گفت که تک تک آن‌ها در تاریخ مواضع بسیار مهم و شجاعانه‌ای داشتند.

,

رهبر انصارالله گفت که «به حسین [ع] نگاه می‌کنیم در حالی که تنها مانده و دشمنان او را محاصره کرده‌اند و این مسئله باعث قدرت و صلابت او می‌شود» و تأکید کرد که مردم یمن با الهام از ایشان و تأسی به منش او قدرت می‌گیرند.

,

او به جنگ علیه یمن نیز اشاره کرد و گفت که ائتلاف متخاصم سعودی به دنبال به زانو درآوردن مردم یمن است ولی آن‌ها هرگز در برابر زورخواهی‌های دشمنان تسلیم نخواهند شد و هم‌چون سرور شهیدان خواهند گفت: «هیات منا الذله».

,

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به تلاش ائتلاف سعودی-اماراتی برای اشغال همه همه مناطق یمن، تأکید کرد که مقاومت در برابر این ائتلاف نقشه‌های متجاوزان را خنثی خواهد کرد.

,

او همچنین از مردم یمن خواست برای مقابله با حملات ائتلاف سعودی-اماراتی در جبهه ساحل غربی از رزمنده‌ها و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمایت کرده و به آن‌ها ملحق شوند.

,

سید بدرالدین الحوثی گفت که مشکل ائتلاف متجاوز سعودی با مردم یمن این است که آن‌ها به آزادی و کرامت خود چنگ زده‌اند.

,

او بار دیگر بر مواضع ثابت و همیشگی انصارالله در برابر مسائل بزرگ امت اسلامی از جمله آرمان فلسطین و آزادی مردم این کشور تأکید کرد.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه