اخبار داغ

در سفر نماینده سمنان به فولادمحله فاش شد؛

انتقال زباله‌های نکا و قائم‌شهر به منطقه چهاردانگه

انتقال زباله‌های نکا و قائم‌شهر به منطقه چهاردانگه
رئیس شورای فولادمحله استان سمنان در سفر همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی به فولادمحله اعلام کرد: زباله‌های نکا و قائم‌شهر علاوه بر زباله‌های ساری به منطقه چهاردانگه ساری حمل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، انتقال نامناسب زباله‌های ساری به منطقه چهاردانگه انتقادات زیادی را توسط مردم منطقه به دنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

حمل نامناسب، عدم رعایت مصوبه حمل شبانه‌، دفن نامناسب، انتقال زباله‌های عفونی مطب‌ها، عدم تصفیه شیرابه زباله و مشکلاتی که برای همسایه جنوبی استان سمنان ایجاد کرده است و از همه مهم‌تر عدم رعایت مسائل زیست محیطی در دفن زباله و در روزهای اخیر هم شنیده شده است که متولیان دپوی زباله در حال حفر گودال عمیق در منطقه گویچاله هستند تا بتوانند حجم عظیمی از زباله را این بار به صورت مستقیم و بدون نظارت متولیان منتقل کنند.

تاخیر در احداث کارخانه زباله‌سوز ساری یکی از انتقادات جدی است که رسانه‌ها انتظار دارند متولیان امر نسبت به تکمیل این پروژه حساسیت بیشتری به خرج دهند.

بر اساس اطلاعاتی که متولیان امر در تامین اعتبارات کارخانه زباله‌سوز در اختیار رسانه‌ها قرار دادند، اعلام شده بود که کارخانه زباله‌سوز ساری در سال 96 به بهره برداری می‌رسد.

بیش از هفت ماه از سال قول‌های داده شده گذشته اما در روزهای اخیر اعلام شد که تنها ساختمان اجرای طرح 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این موضوع نشان می‌دهد که چندان دغدغه‌ای برای ساماندهی و تعیین تکلیف زباله‌های تولید شده ساری وجود ندارد.

به گزارش بلاغ ، انتظار این است که متولیان امر در شهرستان ساری پاسخگوی افکار عمومی در ارتباط با انتقال زباله‌های سایر شهرهای استان به منطقه چهاردانگه مازندران باشند، چرا که بر اساس قول‌های داده شده به مردم منطقه مقرر شده بود که تنها 6 ماه زباله به این منطقه حمل شود، با گذشت بیش از 19 ماه از خلف وعده مسئولان استانی به نظر می‌رسد شنیده شدن خبر انتقال زباله‌های سایر شهرهای استان به این منطقه ظلم مضاعف دیگری به مردم در چهاردانگه ساری است که به تازگی ابعاد آن فاش شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه