اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

حزن و اندوه چادگانی‌ها در شام غریبان سید و سالار شهیدان+تصاویر

حزن و اندوه چادگانی‌ها در شام غریبان سید و سالار شهیدان+تصاویر
مساجد ومیادین شهرستان چادگان در شامگاه حزن و ماتم بزرگ مملو از دوستداران سیدالشهدا بود و ارادتمندان حسین بن علی(ع) با حضوری پرشکوه و گسترده عزای سالار شهیدان دشت نینوا را برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ همزمان با شام غریبان امام حسین (ع) عاشقان سرور و سالار شهیدان در شهرستان چادگان با روشن کردن شمع به نوحه سرایی و عزاداری پرداخته و در عزای مولای مظلوم خود گریستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دوستداران خاندان مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) که روز عاشورا در سوگ شهادت امام حسین(ع)عزاداری کرده بودند در این شب نیز با زینب کبری(س) که پس از شهادت امام حسین(ع) در دشت نینوا مسئولیت مهم پیام کربلا را بر عهده داشت همدردی کردند.

,

مساجد و میادین شهرستان چادگان در شامگاه حزن و ماتم بزرگ مملو از دوستداران سیدالشهدا بود و ارادتمندان حسین بن علی(ع) با حضوری پرشکوه و گسترده عزای سالار شهیدان دشت نینوا را برگزار کردند.

,

هیئت های عزدار در مسیرهای منتهی به مساجد و حسینیه ها به مرثیه خوانی و نوحه خوانی در رثای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزندان و اصحاب ایشان پرداخته و در وقایعی که شب یازدهم محرم سال 61 هجری قمری گذشت با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هم ناله شدند.

,

شمع به دست گرفتن کودکان، نوجوانان، جوانان، از جمله برنامه شام غریبان امام حسین (ع) در شهرستان چادگان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه