اخبار داغ

کمانه کردن چله تیر تحریم به سمت دشمن؛

عشق به امام حسین(ع) همه تحریم‌ها و فشارهای روانی و اقتصادی دشمنان را دور زد

عشق به امام حسین(ع) همه تحریم‌ها و فشارهای روانی و اقتصادی دشمنان را دور زد
علیرغم گرانی ها، احتکارها و فشارهای اقتصادی بی سابقه امسال، ارادتمندان حضرت عشق ابا عبدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذاشتند و این یعنی کمانه کردن چله تیر تحریم به سمت دشمن.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز عشق به ابا عبدالله الحسین علیه السلام همه تحریم ها و تهدیدها و فشارهای روانی و اقتصادی دشمنان داخلی و خارجی را دور زد و به سراب تبدیل کرد و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن را به سخره گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

علیرغم گرانی ها، احتکارها و فشارهای اقتصادی بی سابقه امسال، ارادتمندان حضرت عشق ابا عبدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذاشتند و تعداد ایستگاه های صلواتی و سفره های نذری بیشتر شد و همچنین میزان و کیفیت پذیرایی ها بهتر و بیشتر از سال های قبل بود و این یعنی کمانه کردن چله تیر تحریم به سمت دشمن و شکست جنگ روانی و اقصادی سواره و پیاده نظام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

,

خدا را شکر که چنین ملت رشید و فداکار و موقعیت شناسی داریم که در بزنگاه وارد عرصه می شوند و پوزه دشمن را به خاک می مالند.

,

این گوشه ای از بُعد سخت افزاری و مادی این دستگاه با عظمت بود و شیعیان نشان دادند، تحریم و فشار اقتصادی بر انها اثر ندارد و همه دار و ندار خود را برای ابا عبد الله الحسین علیه السلام در طبق اخلاص می گذارند و تقدیم می کنند و از برکت این اقدام خداپسندانه زندگیشان رونق می گیرد و هر موقع نیازمندی را مستحق کمک دیدند دریغ نمی کنند.

,

اما از لحاظ نرم افزاری و بُعد فرهنگی و معنوی نیز افزایش دسته ها و هیئت های عزاداری و رونق بیشتر مجالس سوگواری با برنامه هایی چون نمازهای با شکوه جماعت و محفل زیارت عاشورا و سخنرانی خطبا و مرثیه سرایی مداحان و ذاکران و اجتماع عظیم عزاداران حسینی به ویژه حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان چنان پر شور و شعور شد که همه برنامه ریزی های چند ماهه و چند ساله و اهداف پلید دشمنان خارجی و جیره خواران داخلی انها را نقش بر اب کرد و امال شوم شان را بر باد داد و طومار برنامه ریزی انها برای رخنه و اختلاف افکنی درون نظام و ایجاد اشوب های داخلی را در هم پیچید و عظمت اسلام و مسلمین و اثر گذاری مجالس سوگواری حسینی را به نمایش گذاشت و نشان داد که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.

,

اری دوستداران حسین علیه السلام هوشیار و بیدارند و چشم به اشاره های رهبر فرزانه خود دارند و با تمسک به قران و توسل به خاندان عصمت و طهارت راهی را که انتخاب کرده اند با افتخار و اقتدار می پیمایند و هیچ قدرتی نمی تواند انها را از راهی که برگزیده اند منحرف کند و ان شاء الله این پرچم پر افتخار حسینی را به دست صاحب اصلی ان حضرت بقیت الله الاعظم می سپارند و در سایه حکومت مهدوی جهان را از شر ظالمان پاکسازی و عدالت را به معنای واقعی کلمه در سرتاسر گیتی پیاده می نمایند.

,

ولی الله عرب مختاری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه