اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان عنوان کردند:

ذلت ناپذیری در مکتب حسینی تیغ سلاح تحریم آمریکا را کندتر کرده/ مبارزه با رشوه یکی از درس‌های کربلا است

ذلت ناپذیری در مکتب حسینی تیغ سلاح تحریم آمریکا را کندتر کرده/ مبارزه با رشوه یکی از درس‌های کربلا است
ائمه جمعه هرمزگان با تسلیت روز یازدهم محرم، روز اسارت خاندان پیامبر(ص)در کربلای حسینی اظهار کردند: نهضت عاشورا، جریان عزت و ذلت ناپذیری می باشد و همچنان که شعار قرآن شعار عزت است و پدیده هایی مانند حزب الله، حسد الشعبی و انصار الله و…..از برکات دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ائمه جمعه هرمزگان با تسلیت روز یازدهم محرم، روز اسارت خاندان پیامبر(ص)در کربلای حسینی اظهار کردند: نهضت عاشورا، جریان عزت و ذلت ناپذیری می باشد و همچنان که شعار قرآن شعار عزت است و پدیده هایی مانند حزب الله، حسد الشعبی و انصار الله و…..از برکات دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

بندرعباس: مبارزه با رشوه یکی از درس‌های کربلا است/ باید با عوامل خارجی و داخلی گرانی برخورد شود

, بندرعباس: مبارزه با رشوه یکی از درس‌های کربلا است/ باید با عوامل خارجی و داخلی گرانی برخورد شود, بندرعباس: مبارزه با رشوه یکی از درس‌های کربلا است/ باید با عوامل خارجی و داخلی گرانی برخورد شود,

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت آغاز هفته دفاع‌مقدس، اظهار کرد: باید همه تلاش کنیم که راه شهدا در جامعه ادامه داشته باشد و این راه به فراموشی سپرده نشود.

,

امام جمعه بندرعباس با اشاره به هفته دفاع‌مقدس گفت: ۲۵۰ هزارشهید، جانباز و اسیر در دفاع‌مقدس دادیم و در دوران دفاع‌مقدس به غیر از دو کشور، مابقی کشورها برعلیه ما بودند و در آن شرایط ماندیم و دفاع کردیم باید راه شهدای دفاع‌مقدس را ادامه دهیم.

,

نعیم‌آبادی تصریح کرد: در حادثه عاشورا، غفلت نقش مهمی داشت و این غفلت در موضوعات امروزی هم اتفاق می‌افتد و در کربلا دشمن را نشناختند و به جنگ با امام حسین(ع) پرداختند.

,

وی گفت: غفلت نابودکننده و ویرانگر در امورسیاسی، دینی، فرهنگی و... است که فرد و جامعه را قربانی می‌کند و باید به موضوع رشوه توجه ویژه‌ای شود و رشوه‌گیر و رشوه‌دهنده وجود دارند که بایستی شناسایی شوند.

,

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: ندادن حق مردم، زمینه‌ساز رشوه است و بایستی امورات اداری و... مردم به درستی انجام شود تا فرصت رشوه از بین رود و البته هیچ دلیلی، رشوه را حق نمی‌کند و کسی نمی‌تواند بگوید چون اموراتم را انجام نمی‌دهند، باید رشوه دهم.

,

نعیم‌آبادی بیان کرد: درحادثه عاشورا ردپای رشوه را هم می‌توان دید. یکی از درس‌های کربلا، مبارزه با رشوه است و در موضوع جمع کردن دو تن سکه طلا، دست‌هایی وجود داشت که بایستی شناسایی شوند.

,

نعیم‌آبادی افزود: در انتخابات آینده، مراقب رشوه‌دهنده‌ها باشید و رشوه‌های میلیاردی داده می‌شود‌ و اما این افراد برای ساخت مسجد مشارکت نمی‌کنند و نباید اجازه داد چنین افرادی در انتخابات به هدف‌شان برسند و بایستی آنها را کنار زد و نباید با وعده‌ کباب رای داد و نباید اجازه داد پولدارها اطراف کاندیدها باشند.

,

وی با تسلیت شهادت امام‌سجاد(ع) تصریح کرد: کنگره امام سجاد(ع) نیز برگزار می‌شود و در چند استان و کشور همزمان جلساتی باموضوع امام سجاد(ع) برگزار می شود و این کنگره از چند سال قبل در استان در حال برگزاری و هرمزگان پرچمدار این کنگره و صحیفه سجادیه است و یکی از دانشمندان مسیحی که در راهپیمایی اربعین شرکت کرده است؛ امسال میهمان و سخنران کنگره است.

,

امام جمعه بندرعباس با انتقاد از گرانی‌ها در کشور، گفت: عوامل استکبار نیز در این گرانی‌ها بی‌تأثیر نیستند و بازار را خالی و احتکار می‌کنند و آنچه امروز می‌گذرد، تب است و سرطان نیست و تب گوشت و برنج فروکش کرده و اکنون این کالاها اندکی ارزانتر شده‌اند.

,

وی خاطر نشان کرد: از دولت می‌خواهیم که آنچه در سفره مردم نیاز است، کمبودها را برطرف کند و بایستی با عوامل خارجی و داخلی گرانی برخورد شود.

,

پارسیان: ذلت ناپذیری در مکتب حسینی تیغ سلاح تحریم آمریکا را کندتر کرده 

, پارسیان: ذلت ناپذیری در مکتب حسینی تیغ سلاح تحریم آمریکا را کندتر کرده , پارسیان: ذلت ناپذیری در مکتب حسینی تیغ سلاح تحریم آمریکا را کندتر کرده ,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نمازجمعه با تسلیت روز یازدهم محرم، روز اسارت خاندان پیامبر(ص)در کربلای حسینی گفت: نهضت عاشورا، جریان عزت و ذلت ناپذیری است همچنان که شعار قرآن شعار عزت است.

,

میرزایی ادامه داد:جریانی که در طول تاریخ پیروان مکتب اهل بیت را به نماد عزت مبدل ساخته است این بود که به ملت عاشورایی ما آموخت که هیچ ذلتی را بر این ملت نمی توانند تحمیل کنند و این همان غیرت دینی و روحیه دفاع از دین است که سیدالشهدا در طول مسیر نهضت از آن دم می زد.

,

امام جمعه پارسیان، با اشاره به عزم لازم برای ایستادگی در برابر سیاستهای آمریکایی تصریح کرد:ذلت ناپذیری در مکتب حسینی تیغ سلاح تحریم آمریکا را کندتر از هر زمان دیگری کرده است.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، همچنین، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار سران برخی کشورها از جمله روسیه با معظم له در خصوص مهار آمریکا گفت: بیست کشور دنیا در فکر تشکیل بلوک اقتصادی و سیاسی جدید هستند که نتیجه آن سقوط نظام سلطه است که نکته مهم در این بلوک اقتصادی جدید این است که از کشوری شیعه مثل ایران تا ترکیه و برخی کشورهای غیر مسلمان مانند چین و روسیه هم حضور دارند و دیگر به فضا سازی های رسانه ای آمریکا هم اجازه نمی دهد تا جمهوری اسلامی را به تشکیل هلال شیعه متهم کند.

,

حجت الاسلام میرزایی، به تجربه ایجاد بلوک دفاعی و نظامی با محوریت مقاومت و شکست تروریست های آمریکایی اشاره و اظهار کرد:دولت جمهوری اسلامی می تواند در تشکیل بلوک اقتصادی و سیاسی جدید نقش مهمی را ایفا کند به شرطی که سیاست مقاومت را جایگزین سیاست انفعال در برابر آمریکا قرار دهد.

,

وی ادامه داد:مسئولین باید نگاه خود را تغییر دهند و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود به این مرحله از درک برسند ، که تعامل با جهان فقط به معنای رابطه با آمریکا و چند کشور اروپایی نیست.

,

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:دستاوردهای دفاع مقدس عامل مهم تداوم انقلاب اسلامی است و بیان دستاوردهای دفاع مقدس موقعیت مردم انقلابی برای ادامه مبارزه با نظام سلطه و گسترش روحیه مقاومت ضروری است.

,

امام جمعه پارسیان، به برکات دفاع مقدس در خارج تز مرزهازتشتزه و تاکید کرد: پدیده هایی مانند حزب الله، حسد الشعبی و انصار الله و…..از برکات دفاع مقدس است که امروزه جغرافیای غرب آسیا را پوشش داده و باعث ترس و وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است و حیات خود را در خطر می بینند.

,

حجت الاسلام میرزایی آغار سال تحصیلی جدید را گرامی و برای دانش آموزان و معلمان سال با برکتی در زمینه آموزش و پرورش از خداوند متعال درخواست کرد.

,

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با یادآوری سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه در سال ۶۰ گفت:شکست حصر آبادان نقطه عطفی در تعیین راهبرد جنگ توسط امام راحل بود.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، از برگزاری مراسمات منظم عزای حسینی مخصوصا دو تجمع بزرگ و با شکوه تاسوعا و عاشورا از همه مردم و عزاداران و حافظان نظم و امنیت تشکر کرد.

,

کبش:خودباوری اصل مهم شکوفایی اقتصادی است/ آقای وزیر، یک بار برای همیشه تکلیف آموزش و پرورش کیش را مشخص کنید

, کبش:خودباوری اصل مهم شکوفایی اقتصادی است/ آقای وزیر، یک بار برای همیشه تکلیف آموزش و پرورش کیش را مشخص کنید, کبش:خودباوری اصل مهم شکوفایی اقتصادی است/ آقای وزیر، یک بار برای همیشه تکلیف آموزش و پرورش کیش را مشخص کنید,

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی اظهار کرد: تقوی الهی از چنان اهمیتی برخوردار است که امام حسین(ع) در صبح عاشورا و در آخرین لحظه های زندگی یاران خود و همه مردم را به تقوی الهی دعوت سفارش می کند.

,

وی با اشاره به اهمیت واقعه کربلا و درس هایی که از این رویداد عظیم و شکوهمند تاریخی می توان گرفت از مردم سراسر ایران اسلامی و جزیره کیش برای برپایی هر چه باشکوهتر این مراسم تقدیرکردافزود: حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی و جزیره کیش نشان داد مردم تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار نگرفته و هیچ فشاری چه سیاسی و چه اقتصادی نمی تواند آنان را از امام حسین(ع) و اسلام جدا کند و مردم با همه هجمه ها به اهل بیت رسول اکرم(ص) وابسته تر و دلبسته تر می شوند.

,

خطیب جمعه کیش حرکت عظیم عاشورایی مردم در جزیره کیش را محصول همت و هماهنگی همه نهادها و ارگان های امدادی،، هیئت های مذهبی و هیئت امنای مساجد، روحانیون جزیره کیش و روحانیون میهمان، مسئولان نظم و امنیت، نیروهای نظامی و انتظامی، سازمان منطقه آزاد کیش، صدا و سیمای مرکز کیش وتمامی اصحاب رسانه در کیش و مردم با فرهنگ و شیفتگان و عاشقان اهل بیت دانست و افزود: این حضور و انعکاس مراسم عزاداری کیش در کشور نشان از واقعیت های جزیره و مردم این جزیره مرجانی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

,

وی با تقدیر از عزاداران حسینی جزیره کیش و تشکر از فعالیت های صورت گرفته جهت ساخت مصلای کیش از مسئولان درخواست کرد که با تلاشی مضاعف نسبت به تکمیل پروژه مصلا اقدام کنند تا عزاداری های محرم در سال آینده در شرایط مناسب تری برگزار شود.

,

امام جمعه کیش با تبریک فرا رسیدن سالروز هفته دفاع مقدس به دلیر مردان 8 سال دفاع از میهن اسلامی تاکید کرد: دفاع مقدس یکی از نعمت های بزرگ و برکات الهی بود که موجب خودباوری و اتکا جوانان ایرانی به توانمندی های خود و شکوفایی آن ها شد.

,

وی با تاکید براینکه در این دوران یاد گرفتیم که با تکیه برتوانمندیهای خود کشور را اداره کنیم افزود: امروز در فضای جنگ اقتصادی این خودباوری می تواند تاثیر گذار باشد و سربازان اقتصادی کشور می توانند با تکیه بر دانش و توانایی های خود اقتصاد کشور را شکوفا کنند.

,

حجت الاسلام حسن زاده با تصریح براینکه دشمن اقتصادی ما را نمی سازد بلکه مخرب اقتصاد ما است افزود: این ما هستیم که باید با اعتماد به نفس قوی و خودباوری همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس از کشور دفاع کرده و را مدیریت کردیم امروز هم در مقابل هجمه های دشمن ایستاده و در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

,

وی در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب به برگزاری شورای آموزش و پرورش در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در این نشست که با حضور مسئولان جزیره و معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد مسائل و مشکلات آموزش و پرورش کیش مطرح شده، تصمیم هایی گرفته و وعده هایی از سوی مسئولان داده شد که امید است به آن ها عمل شود.

,

خطیب جمعه کیش تصریح کرد: از آقای وزیر می خواهم که یکبار برای همیشه مشکل آموزش و پرورش کیش را حل کند معنا ندارد که هر روز مردم از مشکلات آموزش و پرورش فرزندانشان بنالند.

,

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در کیش هم تراز اقتصاد کیش رشد نکرده است خاطرنشان کرد: باید آموزش و پرورش جزیره کیش هم تراز پیشرفت های اقتصادی در جزیره رشد کند و ما امروز خیلی عقب هستیم.

,

تبریک سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه از دیگر مواردی بود که امام جمعه کیش در خطبه های این هفته نماز کیش به آن اشاره کرد.

,

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضور مردم و مسئولان جزیره کیش در مصلا برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه