اخبار داغ

توزیع ۱۰هزاربسته لوازم التحریر در مناطق محروم

توزیع ۱۰هزاربسته لوازم التحریر در مناطق محروم
رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با بیان اینکه ۱۰هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع می‌شود، گفت: دردهه ولایت ۲۱میلیارد و ۵۰۰میلیون کمک‌ مردمی جمع‌آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد اقطار در خصوص تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند اظهار داشت: با کمک خیرین، برای سال جدید توانستیم ۱۰ هزار پکیج لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار تهیه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهاد اقطار,

وی ادامه داد: بر اساس توافقی که با آموزش و پرورش انجام داده‌ایم، این لوازم‌التحریر را میان استان‌هایی که کم‌برخوردار و محروم هستند، توزیع خواهیم کرد که یکی از این استان‌ها، سیستان و بلوچستان است.

,

رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی  به این بسته لوازم‌التحریر اشاره کرد و گفت: کوله‌پشتی، پنج دفتر، مداد در دو رنگ، مدادرنگی، پاک‌کن و تراش، لوازمی است که در این بسته برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

,

وی همچنین به کمک‌های مردمی عید قربان و غدیر (دهه ولایت) اشاره کرد و افزود: در عید قربان تا غدیر ۳۰۰ تن گوشت به بهزیستی اهدا شد که بر اساس ارزشگذاری ریالی و به قیمت هر کیلو ۶۰ هزار تومان، میزان کمک‌هایی که بر اساس اهدای گوشت به بهزیستی انجام شد، ۱۷.۵ میلیارد تومان بود و همچنین طی این مدت میزان کمک‌های نقدی نیز ۱.۳ میلیارد تومان بود. همچنین کمک‌های غیرنقدی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که در مجموع میزان کل کمک‌های ارائه شده خیرین و مردم نیکوکار در دهه ولایت به ۲۱.۵ میلیارد تومان رسیده است.

,

اقطار تصریح کرد: میزان کمک‌ها نسبت به سال گذشته در همین مدت ۱۱ درصد رشد داشته است.

,

به گفته رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، استان‌های خراسان رضوی، تهران و آذربایجان شرقی به ترتیب بیشترین کمک‌ها را در میزان گوشت اهدایی به بهزیستی داشته‌اند و در خصوص کمک‌های نقدی نیز خراسان رضوی، تهران و فارس، رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین در اهدای کمک‌های غیرنقدی نیز استان‌های تهران، فارس، کرمانشاه و آذربایجان شرقی، رتبه‌های بالایی را داشته‌اند.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه