اخبار داغ

نکیسا: اخراج برانکو مقابل الدحیل حرفه‌ای بود

نکیسا: اخراج برانکو مقابل الدحیل حرفه‌ای بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اخراج برانکو مقابل الدحیل حرفه‌ای بود و برای حمایت از تیم خود چنین کاری را انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیما نکیسا در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی شاگردان برانکو همراه بود اظهار داشت: به نظرم برد شیرینی را پرسپولیس به دست آورد و ما این روزها که هوادار پرسپولیس هستیم از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیما نکیسا , پرسپولیس, الدحیل قطر, لیگ قهرمانان آسیا, برانکو,


وی افزود: البته دوست داشتیم که استقلال هم بازی خود را می‌برد تا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک دربی ایرانی را می‌دیدیم اما به هر حال تقدیر استقلال هم به این شکل بود و امیدواریم که پرسپولیس بتواند انتقام استقلال را از السد بگیرد. تیم دوم من استقلال است و از اینکه این تیم صعود نکرد ناراحت هستم. من دوست دارم استقلال در تمام بازی‌های خود نتیجه بگیرد اما به پرسپولیس ببازد.

,
, استقلال, السد,


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نقش برانکو در پیروزی پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم برانکو بار دیگر هوش بالای خود را نشان داد و با این دست بسته بود و کمبود بازیکنی که داشت مقابل الدحیل ترکیب بی‌نظیری چیده بود و بازیکنان با حوصله و با برنامه کار کردند و نتیجه هم گرفتند.

,
,


نکیسا در مورد اینکه برانکو در دقایق پایانی بازی اخراج شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد خاطرنشان کرد: به نظرم کار او حرفه‌ای بود و برای حمایت از تیم خود چنین کاری را انجام داد. برانکو بسیار با شخصیت و مدیر خوبی است و ثابت کرده که کار خود را به درستی بلد است، یادمان باشد که پرسپولیس مقابل تیمی نتیجه گرفت که میلیاردها تومان هزینه کرده و این درحالی است که پرسپولیس از جذب بازیکن هم محروم بوده است.

,
,
منبع: میزان
, منبع: میزان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه