اخبار داغ

لاوروف: اطمینان به دلار به شدت در حال کاهش است

لاوروف: اطمینان به دلار به شدت در حال کاهش است
وزیر خارجه روسیه می‌گوید نظام [پرداخت] دلار خود را بی‌اعتبار کرده است و اطمینان به این ارز به شدت در حال کاهش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر خارجه روسیه می‌گوید تروریست‌های جبهه النصره باید تا نیمه ماه اوکتبر، از مناطق حائل غیرنظامی‌شده در [شمال] سوریه خارجه شوند و تمامی سلاح‌های سنگین باید از آنجا خارج شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تروریست‌های جبهه النصره, سوریه,

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه افزود: «درخصوص توافق روسی-ترکی درباره ادلب، هدف اولیه آن از بین بردن تهدید تروریستی است. این قطعا یک گام موقت است،  زیرا مناطق غیرنظامی ایجاد شده است.»

, سرگئی لاوروف, وزیر خارجه روسیه, مناطق غیرنظامی,

به گفته لاوروف، این یک گام ضروری است ک مانع از انجام شلکی از منطقه کاهش تنش ادلب به سوی نیروهای روسی و سوری در پایگاه نظامی حمیمم می‌شود.

,

اعتماد به دلار به شدت در حال کاهش است

, اعتماد به دلار به شدت در حال کاهش است,

به نوشته اسوپتنیک، رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین تحریم‌های ضدروسی آمریکا را نشانه دیگری از یک رقابت غیرصادقانه و غیراخلاقی است.

,

وی گفت: «در خصوص تحریم‌های جدید آمریا علیه نهادهای حقوقی و افراد روس، ما دیگر شگفت‌زده نمی‌شویم. به طور خاص، در خصوص [شرکت] سوخوی، و مجتمع در کومسوملسک-اون-آمور، این تحریم‌ها نشانه دیگری از یک رقابت غیرصادقانه و غیراخلاقی است.»‌

,

وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو بار دیگر متقاعد شد که نظام دلار به طور کامل خود را بی‌اعتبار کرده است، اطمینان به دلار به شدت در حال کاهش است.

,

پیشتر آمریکا با گسترش تحریم‌های ضد روسی خود، ۲۷ فرد و و شش شرکت روسی را به فهرست سیاه تحت تحریم خود افزود.

, تحریم‌های ضد روسی,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه