اخبار داغ

علت استعفای معاونین وزیر صنعت

علت استعفای معاونین وزیر صنعت
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اعلام استعفای معاونین وزیر صنعت در راستای حمایت از قانون منع بکارگیری بازنشستگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیام برازجانی در مورد اعلام استعفای معاونان وزیر صنعت، گفت: پس از اینکه معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت مطلع شدند قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سوی رئیس‌جمهور برای اجرا در دولت ابلاغ شده است، برای اینکه با این ابلاغ اظهار همراهی کنند و سوء برداشت نشود که در بخش‌هایی از دولت مقابل این قانون قرار است موضع‌گیری و مقاومت شود و برای جلوگیری از هر نوع سوء برداشت، آمادگی خود را برای اجرای این قانون اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام برازجانی, استعفای معاونان وزیر صنعت, وزارت صنعت، معدن و تجارت, منع بکارگیری بازنشستگان, دولت,

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بنابر این در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان معاونین وزیر صنعت اعلام کردند که هر زمان وزیر صنعت تشخیص دهد، آمادگی دارند پست‌های خود را ترک کنند.

, وزیر صنعت,

وی با بیان اینکه طبیعتاً در مهلت قانونی این اتفاق خواهد افتاد،‌گفت: بنابر این استعفای معاونان وزیر صنعت به معنای اعلام آمادگی از تمکین قانون بوده و نفس این استعفا برای حمایت از قانون منع بکارگیری بازنشستگان بوده است و طبیعتاً این افراد تا زمانی که فرد جایگزین معرفی شود، کارشان را ادامه خواهند داد و ترک پست نمی‌کنند.

,

برازجانی اظهار داشت: همه کسانی که شامل این قانون در وزارت صنعت می‌شوند، اعلام آمادگی کرده‌اند که این آمادگی برای استعفا به صورت گروهی و یا به صورت انفرادی انجام شده است.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه