اخبار داغ

تل‌آویو چه خوابی برای عراق دیده است؟

تل‌آویو چه خوابی برای عراق دیده است؟
منابع عراقی آمار کشته‌ها و مجروحان اعتراضات هفته‌های اخیر در استان جنوبی بصره را اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از الفرات، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر در بصره در تازه‌ترین آمار از کشته شدن ۲۰ نفر و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ نفر دیگر در تظاهرات و  اعتراضاتی که طی هفته‌های اخیر در بصره جریان داشت، خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کمیساریای عالی حقوق بشر, بصره,

این دفتر همچنین از دچار شدن ۷۰ هزار نفر به مسمومیت به سبب آب آلوده در استان بصره خبر داد.

,

تحرکات مداخله‌جویانه رژیم صهیونیستی در عراق

, تحرکات مداخله‌جویانه رژیم صهیونیستی در عراق,

یک مقام اطلاعات بلندپایه رژیم اشغالگر قدس با نسبت دادن  اتهامات بی‌اساس به جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد بر رویکرد مداخله‌جویانه و اهداف خطرناک این رژیم در عراق سرپوش گذارد.

, عراق,

اظهارات این مقام صهیونیست و اتهام زنی‌اش به ایران نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی طرح‌ها و اقدامات خصمانه‌ای را در عراق با بهانه کردن مسئله ایران دنبال می‌کند.

, رژیم صهیونیستی,

آوری آورون فرمانده اطلاعات نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با هاآرتص از افزایش نفوذ معنوی و نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در عراق و روابط رو به گسترش و حسنه دو کشور همسایه ابراز نگرانی کرد.

,

وی در تلاش برای منحرف کردن افکارعمومی از تحرکات منفی و خطرناک صهیونیست‌ها در کشورهای منطقه مدعی نفوذ نظامی ایران در داخل عراق شد و گفت یک سال قبل، هرگز عراق را تحت نظر نداشتیم،  اما اکنون به طور جدی توانمندی‌های ایران را در عراق دنبال می‌کنیم.

,

این مقام صهیونیست درباره سوریه اظهار داشت دخالت هوایی روسیه در سوریه، جنگ را به طور قاطعانه به نفع اسد یکسره و تمام کرد.

,

وی مدعی شد ایرانی‌ها به دنبال ایجاد توانمندی‌های نظامی در سوریه هستند تا نوعی سلطه در سوریه داشته باشند و ما برای جلوگیری از این مسئله تلاش می‌کنیم.

,

این مقام صهیونیست به تجاوزات مکرر رژیم اشغالگر قدس به سوریه در برهه اخیر اعتراف کرد.

,

خاطر نشان می‌شود برخی گزارش‌های رسانه‌ای از نفوذ و دخالت رژیم صهیونیستی در شمال عراق پرده برداشته بودند.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه