اخبار داغ

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی:

منافقین در دوران دفاع مقدس آسیب های جدی را برای نظام پدید آوردند

منافقین در دوران دفاع مقدس آسیب های جدی را برای نظام پدید آوردند
کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: جریانات غرب گرا و منافقین بر خلاف ادعای وطن پرستانه ای که به کشور دارند، همواره آسیب های جدی را به نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت در دوران دفاع مقدس پدید آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رجبی کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه جریانات غرب گرا و منافقین همواره در زمین دشمن بازی کرده اند گفت: جریانات غرب گرا و منافقین بر خلاف ادعای وطن پرستانه ای که به کشور داشته اند با اقداماتی خائنانه که داشته اند همواره آسیب های جدی را به نظام جمهوری اسلامی ایران و  ملت در دوران دفاع مقدس پدید آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی مهمترین اقدامات منفی این عوامل را، کارشکنی در استفاده از نیروهای مردمی در آن ایام دانست و افزود: بنی صدر به عنوان نماینده این گروه ها مخالف، با بهرمندی از ظرفیت های مردمی در زمان جنگ بود، بر این اساس در دوره ای که فرماندهی کل قوا را در اختیار داشت دردسرهای بزرگی را برای این نیروها ایجاد کرد.

,

رجبی با اشاره به نقش لیبرال ها در زمان جنگ، اظهار کرد: با تحویل سلاح های خریداری شده از جمله  هواپیمای جنگی F۱۶ و ناوهای جنگی و عدم بازگرداندن پول این اقلام جنگی، در دوران دفاع مقدس نقشی منفی از خود به جای گذاشتند.

, F۱۶,

تخریب روحیه مردم بواسطه ترور شخصیت های سیاسی

, تخریب روحیه مردم بواسطه ترور شخصیت های سیاسی, تخریب روحیه مردم بواسطه ترور شخصیت های سیاسی,

تحلیل گر مسائل سیاسی به اقدامات متعدد منافقین در آن ایام اشاره کرد و گفت: تخریب روحیه مردم بواسطه ترور شخصیت های سیاسی، تحرکات مسلحانه و نا امن کردن مناطق متعدد، انحراف فکری جوانان و آنها را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دادن  از جمله اقدامات کارشکنانه این گروه در ایام دفاع مقدس بوده است.

,

وی به دیگر جنایات گروه منافقین اشاره کرد و گفت: مرجع سازی موازی از جمله اقدامات این گروه در زمان جنگ بود، آن ها با استفاده از این حربه و خط دهی در این حوزه توانستند  قائم مقام رهبری را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.

,

رجبی در این زمینه افزود: منافقین علاوه بر اقدامات مسلحانه با ارائه اطلاعات جنگی به نیروهای بعثی و همچنین انتشار بیانیه های مختلف از اوضاع نا به سامان مردم ایران، اسباب افزایش روحیه دشمن را محیا کردند.

,

وی به عملیات نظامی مرصاد اشاره کرد و گفت: گروه منافقین با انجام عملیات های نظامی قصد حمله به کشور را داشتند و در واقع عملیات مرصاد را در مقابل توطئه آن ها طراحی کردیم و مرصاد کمین گاه منافقین شد.

,

هدف آمریکا از حمایت عراق در جنگ تحمیلی مخالفت با سیاست های ایران پس از انقلاب بود

, هدف آمریکا از حمایت عراق در جنگ تحمیلی مخالفت با سیاست های ایران پس از انقلاب بود, هدف آمریکا از حمایت عراق در جنگ تحمیلی مخالفت با سیاست های ایران پس از انقلاب بود,

رجبی هدف آمریکا از حمایت عراق در جنگ علیه ایران را مخالفت با سیاست های ایران پس از انقلاب دانست و گفت: وقتی اقدامات کارشکنانه و منفور  آمریکا در  این زمینه جواب نداد، با حمایت های نظامی و فکری از صدام او را به مقابله و رویارویی با کشور تحریک کرد.

,

وی در این زمینه افزود: از جمله شگردهای آمریکا جمع آوری اطلاعات نظامی ما و ارائه آن به دشمن وقت بود، نیروهای بعثی با در اختیار داشتن تحرکات نظامی رزمندگان اسلام و پیش بینی عملیات آن ها، مانع از تحرکات نظامی ایران در منطقه می شدند.

,

 کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی عنوان کرد: آمریکا با اقدامات جنایت کارانه از جمله هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و اصابت موشک به نفت کش های ایرانی در زمان جنگ، ثابت کرده که هرگونه جنایتی را مرتکب می شود.

,

رجبی به دیگر اقدامات منفور آمریکا در آن زمان اشاره کرد و گفت: حمایت های سیاسی از صدام در مجامع بین المللی، نادیده گرفتن جنایت های صدام در منطقه، تلاش برای کاهش قیمت نفت ایران در بازارهای جهانی و عدم صدور نفت از دیگر اقدامات کارشکنانه آمریکا در دفاع مقدس می باشد.

,

وی افزود: در زمان دفاع مقدس گروه هایی در قالب هیات های صلح دوستانه و با هدف خاتمه دادن جنگ بین دو کشور، در رفت و آمد بودند، اما کارشکنی و مداخلات آمریکا سبب بروز وقفه در این مذاکرات شد.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اقدامات جنایتکارانه نیروهای بعثی از قبیل شیمیایی کردن مناطق مسکونی و بمباران شهرها نتیجه سکوت و حمایت های همه جانبه جوامع غربی از صدام در آن دوران بود.

,

 رجبی خاطر نشان کرد: تاریخ برای عبرت و درس گرفتن است از اینرو با شناختن ماهیت لیبرال ها و منافقین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی، مانع از تکرار این جریانات در کشور شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه