اخبار داغ

همزمان با ۳۱ شهریورماه؛

رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد/پشت سر مقام معظم رهبری از کشور دفاع می کنیم

رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد/پشت سر مقام معظم رهبری از کشور دفاع می کنیم
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح زنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، رژه نیروهای مسلح با حضور  یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج مردمی برگزار شد و  در این مراسم یگان‌های نمونه نیروهای مسلح زنجان و یگان‌های خودرویی و موتوری از مقابل جایگاه رژه رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این مراسم با  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور غرور ملی برای مردم ایران است.

,

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، کارشکنی دشمنان علیه نظام اسلامی آغاز شد، ادامه داد: دشمن با توطئه های مختلف اجازه نمی داد کشور استقلال برسد و به همین دلیل از همان روزهای نخست پیروزی توطئه ها را آغاز کرد.

,

وی با بیان اینکه طی 40 سال گذشته دشمن از هیچ حرکتی علیه نظام اسلامی فروگذار نکرده است،ادامه داد: از همان در ابتدای پیروزی انقلاب با وجود شرایط سخت نظام اسلامی و ترمیم خرابی‌های طاغوت، در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تنها در این شرایط دو راه داشتیم یا باید زیر لوای استکبار می رفتیم و دوباره خار و خفیف می شدیم و یا راه آزادگی را که امام حسین (ع) پذیرفت و زیر بار ظلم نرفت،انتخاب می کردیم.

,

آیت الله خاتمی ادامه داد: هرچند انتخاب این راه در آن زمان  بسیار مشکل بود و هزینه‌هایی برای نظام داشت اما اسلحه به دست گرفته و دشمن را از کشور بیرون کردیم.

,

وی با اشاره به پشتیبانی کشورهای جهان از صدام در حمله به ایران، خاطرنشان کرد: غرب و شرق در مقابل ایران صف آرایی کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه با تحمیل جنگ به نظام اسلامی همه وارد صحنه شده و از کشور دفاع کردند، گفت: امام راحل با بهره‌گیری از نیروهای مردمی در قالب نیروی مقدس بسیج زمینه دفاع بیشتر از کشور را با همکاری نیروهای مسلح فراهم کردند و با یاری خداوند متعال بر دشمن فائق آمدیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ما در جنگ خودمان را پیدا کرده و ابهت غرب و شرق را شکستیم،بیان داشت: در طول این دوران جمله " ما  می‌توانیم" را عملیاتی کردیم.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم،گفت: ما با تاسی به عاشورا پیروز شدیم.

,

وی هجمه های فرهنگی دشمن را یادآور شد و گفت: وقتی دشمن در این دو جنگ شکست خورد،به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای روی آورد.

,

امام جمعه زنجان شعار نظام اسلامی را " هیهات من‌الذله" امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: اگر دیروز پشت سر امام راحل بودیم،امروز نیز پشت سر مقام معظم رهبری می ایستیم و از کشور دفاع می کنیم.

,

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت:توطئه های استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که با شعار "نه شرقی نه غربی"  آغاز شد،انجام شد.

,

امیر سرتیپ دوم علی مظهری کودتا ،راه‌اندازی جنگ‌های داخلی را از دیگر توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: تنها پس از گذشت دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ نظامی علیه ایران آغاز شد.

,

وی با بیان اینکه دو لشگر از سوی ارتش با حمایت سپاه و مردم برای دفاع از کشور اعزام شدند،افزود: به قدری صدام به موفقیت خود امیدوار بود که مصاحبه خود را ناتمام گذاشت تا هفته بعد در ایران مصاحبه کند.

,

این مسئول بیان داشت: در سال دوم جنگ با فرار بنی‌صدر که نمی توانست جنگ را اداره کند،نیروهای مسلح ایران با پشتیبانی مردم و رهبری امام راحل در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و پیروز شدند.

,

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما " توانسته‌ایم" اجرایی می شود، افزود: امروز اقتدار نظام اسلامی در عرصه های دفاعی عیان است.

,

امیر سرتیپ مظهری با اشاره به اینکه سلاح های مورد نیاز در کشور تولید شده ونیروهای مسلح در اوج آمادگی هستند،بیان داشت:به هر تهدیدی از سوی دشمنان پاسخ داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه