اخبار داغ

هم‌زمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

یک هزار کلاس اولی در خلیل‌آباد به مدرسه رفتند+ تصاویر

یک هزار کلاس اولی در خلیل‌آباد به مدرسه رفتند+ تصاویر
هم‌زمان با سراسر کشور، یک هزار کلاس اولی در شهرستان خلیل‌آباد با برگزاری مراسم شکوفه‌های حسینی، به دنیای درس و مدرسه وارد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در دبستان ستارگان خلیل‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید هم‌زمان با سراسر کشور برای یک هزار دانش‌آموز کلاس اولی در 54 مدرسه ابتدایی شهرستان خلیل‌آباد آغاز شد و این دانش آموزان با برگزاری مراسم شکوفه‌های حسینی، به دنیای درس و مدرسه وارد شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه مدارس خلیل‌آباد امروز شاهد حضور دانش آموزان کلاس اولی هستند، خاطرنشان کرد: این دانش آموزان از امروز دوره رسمی آموزش را آغاز می کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه سال تحصیلی 97-98 با شعار مدرسه زندگی، نشاط و پویایی و عدالت آموزشی آغاز می شود، تصریح کرد: سعادت و سلامت دانش آموزان در جامعه به تنهایی تضمین نمی شود و والدین نیز باید همکاری لازم را با آموزش و پرورش در این مسیر داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه هدف از فرستادن دانش آموزان به مدرسه تنها فراگرفتن خواندن و نوشتن نیست، اذعان کرد: دانش آموزان در مدرسه باید چگونه زیستن را فرا بگیرند و به یک شهروند متعهد تبدیل شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه