اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان استان زنجان:

حدود ۱۰۰۰ مدیر بازنشسته باید بروند/ هنوز مذاکره‌ای با وزیر کشور در خصوص استاندار بعدی زنجان نداشتیم

حدود ۱۰۰۰ مدیر بازنشسته باید بروند/ هنوز مذاکره‌ای با وزیر کشور در خصوص استاندار بعدی زنجان نداشتیم
عضو مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: فعلا مذاکره‌ای با وزیر کشور در خصوص استاندار بعدی زنجان نداشتیم‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان و قرار گرفتن استاندار زنجان در بین استانداران بازنشسته اظهار کرد: ما دخالتی در مورد رفتن استاندار فعلی و آمدن استاندار جدید نداریم اما با توجه به ابلاغ این قانون اگر از طرف خود شخص وزیر از نمایندگان مشورت گرفته شود، نظراتمان را خواهیم گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه فعلا نفری از طرف مجمع نمایندگان پیشنهاد نشده است، ابراز کرد: آمارهایی متفاوتی از تعداد مدیران بازنشسته کشور منتشر شده اما به نظرم در کل کشور بیش از بالای 800 نفر تا 1000 نفر باشند.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر مجمع نمایندگان در مورد انتخاب استاندار آینده زنجان گفت: ما باید عملکرد از مسئولان بخواهیم و در این راستا بومی بودن و غیربومی بودن مطرح نیست.

,

وی بیان کرد: اگر چند نفر باشند که دارای رزومه قابل قبول و یکسانی برای استانداری زنجان باشند، به طور یقین اولویت با فرد بومی خواهد بود.

,

بیگدلی با بیان اینکه هدف ما اجرای قانون و کسب رضایت مردم است، تصریح کرد: اگر گزینه غیربومی توانمندتر از گزینه بومی باشد ما شاخصه اصلی را بومی بودن نخواهیم گذاشت.

,

وی خاطرنشان کرد: تعاملات فرد انتخابی با مجلس و دولت و ارتباطاتی که می‌تواند سبب توسعه و پیشرفت استان باشد، مورد توجه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه