اخبار داغ

استاندار سمنان:

نیروهای مسلح استان سمنان آماده دفاع از امنیت کشور هستند

نیروهای مسلح استان سمنان آماده دفاع از امنیت کشور هستند
استاندار سمنان با اشاره به انسجام و اتحاد نیروهای مسلح استان گفت: نیروهای مسلح استان سمنان در تمام شرایط، آماده دفاع از امنیت کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در پایان مراسم رژه نیروهای مسلح در سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در پاسخ به سوالی در خصوص پیام رژه امروز نیروهای مسلح استان به دشمنان گفت: ر‌ژه نیروهای مسلح استان سمنان جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح بود که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و موجب ناامیدی دشمنان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم استان امروز از نزدیک شاهد انسجام و اقتدار نیروهای مسلح استان بودند افزود: نیروهای مسلح استان سمنان نشان دادند که همچون گذشته، در تمام شرایط آماده دفاع از امنیت کشور هستند.

,

چاوشی تصریح کرد: ملتی که به تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع) انقلاب کرده است قطعا در مقابل جنگ روانی و جنگ اقتصادی دشمنان عقب‌نشینی نخواهد کرد.

,

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقاومت آحاد ملت ایران در برابر دشمنان گفت: اگر همه ما به این امر که وحدت و همدلی، رمز پیروزی ملی است باور داشته باشیم روز به روز بر افتخارات میهن عزیزمان افزوده خواهد شد.

,

نماینده عالی دولت در استان سمنان با تقدیر از انسجام و اتحاد نیروهای مسلح استان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح استان سمنان در مراسم رژه امروز با وحدت و همدلی، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند با تمام وجود آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه