اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

تحصیل ۱۰۳ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی جدید

تحصیل ۱۰۳ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی جدید
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از تحصیل 103 هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; زنگ نمادین شکوفه ها در آموزشگاه ابتدایی توفیق ناحیه یک زنجان، با حضور مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین به صدا در آمد.

مریم رشتچی در ابتدای این مراسم با قدردانی از حضور مسئولان اظهار کرد: حضور این افراد نشان از اهمیت و جایگاه آینده سازان کشور و دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

وی افزود: امسال دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در استان زنجان سال تحصیلی را در یک هزار و 70 مدرسه و  4 هزار و 550 کلاس درس آغاز می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی توفیق ناحیه یک عنوان کرد: این اقدام در راستای قدردانی از اقدام  خیر بزرگوار غلام حسین مطهری در احداث فضای جدید این مدرسه انجام شد.

وی در ادامه  با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در مورد نقش دانش‌آموزان در آینده کشور بیان کرد: امید است از مدارس استان زنجان دانش‌آموزی فرهیخته و توانمند برای ساختن ایرانی آباد تربیت شود.

مدیر کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌ تحصیلی پیش رو 19 هزار نوآموز وارد کلاس های درس می شوند؛ بیان کرد: 103 هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی جدید در مدارس ابتدایی حضور خواهند داشت.

مدیر آموزش و پروش ناحیه یک زنجان نیز در ادامه این مراسم، ضمن خیر مقدم به میهمانان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته؛ هفته‌ای نام آشنا در تاریخ ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حمید حاتمی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس حماسه عزت‌آفرین است؛ اضافه کرد: آموزش و پرورش بر خود وظیفه می‌داند ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه و در بین نسل آینده کشور ترویج دهد.

وی در پایان ابراز کرد: آغاز سال تحصیلی آغاز فصل دانایی و شکوفایی است و ما خوشحالیم که دوباره مدارس با حضور دانش آموزان پر از شادی و نشاط خواهد شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه