اخبار داغ

در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

آغاز به‌کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نکا از فردا

آغاز به‌کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نکا از فردا
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا گفت: از فردا اول مهرماه، نمایشگاه هنرهای تجسمی دفاع مقدس از فردا به مدت 8 روز در شهرستان نکا برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهدی روحی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و هفته دفاع مقدس یکی از اساسی‌ترین ارکان حفظ دستاوردهای شهدا و ایثارگران است که با غیرت و همت خود از مرز و بوم ایران دفاع کرده و باعث امنیت و آرامش امروز ما شدند.
 
وی افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس، نمایشگاه هنرهای تجسمی با همت اداره ارشاد و همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نکا از  یکم تا هشتم  مهرماه در نگارخانه این اداره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا خاطرنشان کرد: هنر ابزار توانمندی است که می‌تواند به نیکی، مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس را نشر داده و دل و جان مردم را با رشادت‌های انجام شده آشنا کند.
 
روحی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار متعددی از هنرمندان و اساتید هنر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که شامل تابلوهای فاخری در سبک‌های گوناگون هنری است.
 
 وی اظهار امیدواری کرد که مسئولان شهرستانی و استانی از آثار هنری تولید شده توسط هنرمندان بومی خریداری و با این کار موجب تشویق و حمایت از آنان شوند.
 
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا، نمایشگاه هنرهای تجسمی دفاع مقدس، صبح روز یکشنبه یکم مهرماه در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) این شهرستان با حضور هنرمندان و مسئولان شهرستان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه