اخبار داغ

امام جمعه ریگان:

صدور انقلاب ازبرکات هشت سال دفاع مقدس است

صدور انقلاب ازبرکات هشت سال دفاع مقدس است
امام جمعه شهرستان ریگان گفت: امروز ما داریم صدور انقلاب را به کشورهای منطقه یمن، عراق، سوریه و لبنان می بینیم این از پیامدها و برکات هشت سال دفاع مقدس است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در اولین روز از هفته دفاع مقدس اظهارداشت:یاد و خاطره دفاع مقدس و همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را که جان خودشان را در مسیر این نظام و کشور اهداء نمودند گرامی میداریم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی در ادامه بیان داشت:مقام معظم رهبری فرمودند، این جنگ هشت ساله حقیقتا یک گنج تمام نشدنی است. جنگ هشت ساله ما برکات و پیامدهایی داشت یکی از پیامدها و برکات جنگ هشت ساله تفکر بسیجی بود، امروز قداست و طهارت و اُبهت بسیج مرهون رشادت ها ، ایثارها و از جان گذشتگی های دوران دفاع مقدس است.

,

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه بسیج مستضعفین یکی از برکات و پیامدهای آثار دفاع مقدس بود،عنوان داشت: یکی دیگر از برکات دفاع مقدس رشد فضائل معنوی و اخلاقی در دوران دفاع مقدس بود در آن زمان همه اقشار ملت ایران تحت تاثیر اخلاق رزمندگان و خانواده های انها بودند.

,

رنجبر ماهانی ادامه داد:آن عزیز سفر کرده معمار کبیر انقلاب چه زیبا فرمودند، ما این انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد امروز ما داریم صدور انقلاب را به کشورهای منطقه یمن، عراق، سوریه و لبنان می بینیم این از پیامدها و برکات هشت سال دفاع مقدس است .

,

امام جمه ریگان بیان داشت:ما در جنگ فرهنگ سرمایه داری و فرهنگ رفاه طلبی را مهار کردیم و جایگزین آن فرهنگ زُهد و ساده زیستی را در جامعه ترویج دادیم و چه زیبا فرمود پیر جماران خمینی کبیر ؛آنان که رفاه طلبی با مبارزه را قابل جمع می دانند آب در هاون می کوبند و با الفبای مبارزه بیگانه اند و افسوس که بعد از دفاع مقدس این فرهنگی زیبا آماج تیرهای دنیاخواهان سرمایه دار و رفاه طلب قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه