اخبار داغ

امیر میرزایی در رژه‌ی آغاز هفته‌ی دفاع مقدس؛

وحدت و تعامل نیروهای مسلح عامل استیصال دشمنان ایران اسلامی است

وحدت و تعامل نیروهای مسلح عامل استیصال دشمنان ایران اسلامی است
فرمانده‌ قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه ارتش، وحدت و تعامل نیروهای مسلح را عامل افزایش اعتماد ملی و استیصال عوامل ضدانقلاب خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، امیر عیسی میرزایی صبح امروز در مراسم رژه‌ی نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع مقدس برگزار می‌شد، ۳۱ شهریور ۵۹ را در حافظه ملت ایران فراموش ناشدنی خواند و تاکید کرد: دفاع مقدس بی‌بدیل ترین واژه در تاریخ جنگ‌های این مرز و بوم بوده و سمبل رشادت‌ها و ایثار جوانان آذربایجانی است.

وی اذعان داشت: رزمندگان نشان دادند در معادلات نظامی تنها امکانات و فناوری‌ها تعیین کننده نیست؛ ایمان، توکل به خدا، تلاش و عزم راسخ نیز می‌تواند معادلات نظامی را تغییر دهد.

‌فرمانده‌ قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه ارتش با بیان اینکه در یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های قرن هدف شوم نابودی جمهوری اسلامی به زباله‌دان تاریخ پیوست، خاطرنشان ساخت: در دوران دفاع مقدس، نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی پاسداری از کیان انقلاب اسلامی را عهده‌دار شده و تجاوزات دشمن را دفع و در این راه هزاران شهید و جانباز تقدیم کردند.

وی عنوان کرد: امروز وحدت و تعامل نیروهای مسلح عامل تقویت اعتماد و انسجام ملی و استیصال دشمنان و جبهه ضدانقلاب شده است.

امیر میرزایی با اعلام اینکه آموزش نظامی، اعتقادی و توان عملیاتی بالا هرگونه تهدید را در نطفه نابود خواهد کرد، در پایان اظهار داشت: جمهوری اسلامی در نا امن‌ترین منطقه، یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه