اخبار داغ

برای اهواز؛

اقدام تروریستی علیه ملت و پاسدارانش!

اقدام تروریستی علیه ملت و پاسدارانش!
تروریست‌هایی که از سوی جریان‌های معاند حمایت می‌شوند و بارها به‌اسم دموکراسی رویکردهای جدایی طلبانه‌شان مورد حمایت بیگانگان قرار گرفته است، علیه ملت و پاسداران آن‌ها دست به اسلحه بردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج/ مجید قنبرزاده: رژه‌ی نیروهای مسلح هدف گلوله‌ی تروریست‌ها قرار گرفت، اعلام دقیق جزئیات حادثه زمان‌بر است اما تا همینجا خبر از شهادت 11 نفر و مجروحیت قریب به 30 تن داده‌اند. می‌گویند 2 تن از مهاجمان نیز به هلاکت رسیده‌ و 2 تروریست دیگر بازداشت شده‌اند.

تصاویر نشان می‌دهد در میان زخمی‌ها زن و کودک هم وجود دارد و نیروهای امنیتی، سپاهیان، ارتشی‌ها و کادر نیروی انتظامی در میانِ گلوله‌ها تا جایی که می‌توانسته‌اند به شهروندان نظاره‌گر رژه پناه داده‌اند.

از زمانِ وقوع حادثه کانال‌های معاند و رسانه‌هایی را که پیش‌تر بارها درصدد ایجاد اغتشاش و شورش بر آمده‌اند، رصد می‌کنیم! بعد از سکوتِ یک ساعته در نهایت نوشته‌اند حمله‌ی مسلحانه و از درجِ عنوان تروریست خودداری کرده‌اند.

در نگاه این طیف شهادت پاسداران، وحشت شهروندان عادی و هدف قرار گرفتن کودکان بی‌گناه از سویِ جریان موسوم به جدایی‌طلب اقدام تروریستی محسوب نمی‌شود و تا بدین‌جایِ کار حداقل همچون روالِ قبل ماهیت خود را نمایان ساخته‌اند.

اما رویِ سخن بیشتر با آن دسته از سلبریتی‌هایی است که با نادیده گرفتن شهادت 11 مدافعِ وطن در مریوان، واکنش موشکی سپاه و هلاکت‌ اعضاء کومله را بر نمی‌تابیدند. باید دید آنان چه واکنشی از خود نشان خواهند داد و آیا باز هم کسی پیدا می‌شود تا روی به تطهیر چهره‌ی کسانی بیاورد که اسلحه به دست نظامیان و مردم را به رگبار می‌بستند؟!

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه