اخبار داغ

تنی چند از نماندگان استان کرمان در واکنش به حادثه تروریستی اهواز عنوان کردند؛

خون شهدا اهواز ضامن انسجام و وحدت کشور خواهد شد/مزدوران حادثه رژه اهواز هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد

خون شهدا اهواز ضامن انسجام و وحدت کشور خواهد شد/مزدوران حادثه رژه اهواز هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد
تنی چند از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه روز گذشته در مراسم رژه اهواز گفتند:یقین داریم که این اقدام برای خشنودی رژیم غاصب اسرائیل صورت گرفته است؛مزدوران و اربابان آنها بدانند که هزینه سنگینی در خصوص حادثه رخ داده پرداخت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان ؛تنی چند از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه روز گذشته در مراسم رژه اهواز گفتند:یقین داریم که این اقدام برای خشنودی رژیم غاصب اسرائیل صورت گرفته است؛مزدوران و اربابان آنها بدانند که هزینه سنگینی در خصوص حادثه رخ داده در پرداخت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به اتفاق روز گذشته در مراسم رژه اهواز گفت: افرادی که این اقدام تروریستی را انجام دادند قطعا دوستداران ملت ایران نبوده اند.

, راه آرمان ,

وی ادامه داد: افرادی که در سالروز حمله صدام به ایران این اقدام ددمنشانه را انجام دادند در دل مردم ایران جایگاهی نخواهند داشت.

,

کمالی پور با بیان اینکه افرادی در این حادثه به شهادت رسیدند که نقشی در مسائل نظامی کشور نداشتند، عنوان کرد: همنوایی تروریست ها با دشمن و اسلحه کشیدن به روی مردم موجب می شود ادعاهایی که تروریست ها داشتند از بین برود.

,

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بنا به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ملت ما را هر چه بیشتر بکشند؛ هوشیار تر خواهد شد.

,

کمالی پور در پایان خاطر نشان کرد: خون این شهدا است که ضامن انسجام و وحدت بین مردم می شود و خون شهدای روز گذشته در مراسم رژه اهواز  باعث می شود که کشور انسجام خود را به دست آورد و با تمام توان در مقابل استکبار بیاستد.

,

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه روز گذشته در مراسم رژه اهواز گفت: این حادثه موجب شد که دست پلیدِ ناپاکان از آستین عده ای خود فروش و بی هویت در آید.

, خبرنگار ما ,

وی ادامه داد: این حادثه موجب شد که  جمعی از هم وطنان عزیز کشور مورد بغض و کینه افراد تروریست قرار بگیرند.

,

حسن پور عنوان کرد: برخی از کشورهای منطقه را در این حادثه تروریستی مقصر می دانیم  و یقین داریم که این اقدام برای خشنودی رژیم غاصب اسرائیل صورت گرفته است؛مزدوران و اربابان آنها بدانند که هزینه سنگینی در خصوص حادثه رخ داده در مراسم رژه اهواز  پرداخت خواهند کرد.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عزم و اراده ملت ایران روز به روز محکم تر خواهد شد، ابراز کرد: مطمئنا در روز تشییع پیکر پاک این شهدا مردم قهرمان و همیشه در صحنه اهواز پاسخ کوبنده و قاطعی را خواهند داد.

,

حسن پور در پایان خاطر نشان کرد: به گونه ای که آمریکایی ها نیز متوجه اقدام خرابکارانه تروریست های دست پرورده خودشان نیز بشوند و بدانند که این نوع اقدامات زشت و پلید تروریست ها ملت ما را در ادامه راهش منسجم تر خواهد کرد و خون مقدس شهدای مراسم رژه اهواز انقلاب ما را بیمه نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه