اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان مطرح کرد؛

بیش از ۴۰ هزار نسخه از آثار برگزیده دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی کرمان

بیش از ۴۰ هزار نسخه از آثار برگزیده دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی کرمان
حسین زاده گفت: در بخش های ویژه دفاع مقدس کتابخانه های عمومی استان بیش از ۴۰ هزار نسخه از آثار برگزیده دفاع مقدس موجود است که علاقمندان و همچنین پژوهشگران حوزه دفاع مقدس می توانند از این ظرفیت برای ارتقای سطح مطالعاتی خود و همچنین انجام فعالیت‌های تحقیقاتی بهره‌مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدجوادحسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان عصر گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال تقارن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با آغاز هفته دفاع مقدس بیش از پیش یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی های رزمندگان ۸ سال دوران دفاع مقدس و الگوپذیری شهدا از سردار آزادگی امام حسین (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: چیزی که انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشته‌اند، پیام شهدا بوده است که  این مهم تنها با مطالعه آثار و اندیشه های شهدا میسر خواهد شد. در همین راستا  تمام  کتابخانه های عمومی استان به بخش های ویژه دفاع مقدس با آثار شاخص حوزه دفاع‌ مقدس تجهیز شده است .

,

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان عنوان کرد : در بخش های ویژه دفاع مقدس کتابخانه های عمومی استان بیش از ۴۰ هزار نسخه از آثار برگزیده دفاع مقدس موجود است که علاقمندان و همچنین پژوهشگران حوزه دفاع مقدس می توانند از این ظرفیت برای ارتقای سطح مطالعاتی خود و همچنین انجام فعالیت‌های تحقیقاتی بهره‌مند شوند.

,

حسین زاده در ادامه افزود: کتابخانه های عمومی در سال گذشته درهفته دفاع مقدس تعداد ۱۳۰ نشست مطالعاتی، ۱۵جلسه نقد و بررسی کتاب، ۷۶ نشست کتابخوان ، ۱۳۴ نمایشگاه کتاب، ۳۲ برنامه روایتگری و در مجموع ۵۶۳ برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه های عمومی برگزار کردند .

,

وی در پایان به مهمترین فعالیت های این هفته ؛ غبارروبی مزار پاک و مطهر شهدای والامقام توسط کتابداران، بزرگداشت شهدای والامقام و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده های معزز آن ها، تجلیل از پیشکوستان و حماسه سازان دوران ۸ سال دفاع مقدس، نشست های کتابخوان ، جلسات نقد و بررسی ویژه هفته دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی اشاره کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه