اخبار داغ

لیگ یک کشور؛

شاهین شهرداری بوشهر در برابر مس کرمان به پیروزی رسید

شاهین شهرداری بوشهر در برابر مس کرمان به پیروزی رسید
شاهین شهرداری بوشهر در هفته پنجم لیگ دسته یک موفق شد مس کرمان مدعی را با نتیجه ۲بر۱ شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، شاهین شهرداری بوشهر در هفته پنجم لیگ دسته یک موفق شد مس کرمان مدعی را با نتیجه ۲بر۱ شکست دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

محمود فکری و شاگردانش خیلی زود در دقیقه ۴ روی برگردان زیبای غلامعلی تبار مدافع پیش تاخته خود به گل رسیدند.این گل جو ورزشگاه را از همان ابتدای بازی به سود بوشهری کرد تا با آرامش بیشتری ادامه دهند.شاهین شهرداری بازی را بهتر آغاز کرد و بازی سرعتی دو وینگر آنها (محبی و مالکی) کار را برای مدافعان مس را سخت تر نمود.

,

مهدی تیکدری در خط میانی مس نبض تپنده تیم کرمانی بود که بعد از گل سعی داشت با ارسالهای پشت دفاع پورمحمد و حیدری را صاحب توپ کند که روز خوب علی گودرزی در قلب دفاع و اضافه شدن دو مدافع کناری (نیکخو و چاهکوتاه زاده) فرصت چندانی به مس نداد.

,

, ,

بازی روند پر سرعتی داشت و هافبکهای هر دو تیم با دوندگی های بی امان سعی در حفظ توپ را داشتند تا اینکه مصدومیت اسماعیل بیگی کاپیتان مس در دقیق ۳۸ و وارد شدن بازیکن با تجربه ای بنام حمید کاظمی باعث شد تا گل مس در دقیقه ۴۰ روی یک ارسال و ضربه سر دقیق کاظمی ،سجاد حیدری گل تساوی را به ثمر رساند.

,

بعد از گل تساوی مس کرمان،شاهین باز هم برای حمله تلاش کرد تا اینکه خطای مدافعین مس روی محمد محبی یک ضربه خطا به سود شاهینی ها اعلام شود.کمال نیکخو یکی از خوب های میدان ،پشت توپ قرار گرفت و استادانه آن را وارد دروازه کرد تا نیمه اول ۲بر۱ به سود شاهینی ها خاتمه پیدا کند.

,

, ,

در نیمه دوم مس با وارد کردن حسین خانی با تجربه سعی داشت میانه میدان را از هافبکهای شاهین بگیرد اما دوندگی بی امان فیاض بخش شماره ۶ انرژیک شاهین و بازیخوانی مثبت موسی زاده اجازه اینکار به مهمان نداد.روند بازی به شکلی پیش رفت که شاهین در ضد حملات خطرات زیادی را روی دروازه مس ایجاد کرد.فرارهای محبی که مدافعین مس به هیچ عنوان حریف او نبودند باعث شد تا اسلامی دو بار با واکنش های خود دروازه تیمش را نجات دهد.

,

به بازی اوردن شعبانلو  میانه میدان شاهین را بهتر کرد،چهار ضلعی که توسط فیاض بخش،صارمی ،شعبانلو و محبی ایجاد شده بود ،هافبک های مس را کلافه کرده بود .شاهین شهرداری در دقایق پایانی بازی را نگه داشت تا این سه امتیاز حساس به حساب فکری و شاگردانش واریز شود شاهین با این برد ۸ امتیازی شد و شرایطش در جدول بهتر گردد.

,

جدال تیمهای مدعی صعود شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان که به سود بوشهری ها خاتمه یافت،حاشیه های فراوانی داشت که از چشم خبرنگاران دور نماند.

,

ابتدای بازی محمود فکری به سمت نیمکت مس رفت و از دست نشان استقبال کرد و با توجه به حاشیه های سال گذشته و مصاحبه های قبل از این بازی، دو مربی سعی کردند با لبخند از کنار یکدیگر عبور کنند.

,

ابتدای بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مجید غلام نژاد بازیکن سابق شاهین شهرداری اعلام شد و پس از آن طرفداران شاهین با شعار غلام نژاد روحت شاد از بازیکن فقید تیمشان قدردانی کردند.

,

, ,

فاضلی دستیار اول فکری که گفته می شود دست راست سرمربی شاهین هم هست در جایگاه خبرنگاران نشسته بود و از انجا با حرارت زیادی فریاد میزد تا توصیه های او به گوش سعید لطفی برسد و گویا فاضلی به دلیل اخراج در بازی قبل از حضور روی نیمکت محروم بود.

,

بر خلاف بازی های قبلی این بار سرمربی شاهین شهرداری با تیپ کاملا ورزشی به هدایت تیمش پرداخت.

,

گل برگردان غلامعلی تبار در همان ابتدای بازی به شکل زیبایی زده شد، مدافع شمالی شاهین بعد از گلزنی مستقیم به سمت فکری رفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

,

بازار فشفشه و منور در این بازی داغ داغ بود که البته گویا برخی از انها به خوبی عمل نکردند.

,

مهدی چاهکوتاه زاده که معمولا وی را در نقش مهاجم می دیدم در این بازی به عنوان مدافع راست بازی کرد و تا هنگامی که در زمین بود عملکرد خوبی داشت.

,

, ,

اعتراضات دست نشان به داور بازی زیاد شد، همین کار او با واکنش هواداران شاهین مواجه گردید که فکری از تماشاگران تیمش خواست فقط تیم خودشان را تشویق کنند.

,

در دقایق پایانی که بازی حساس شده بود، بازی با اعتراضات نیمکت هر دو تیم ادامه پیدا کرد که فکری به شدت بر سر دستیارش سعید لطفی فریاد زد که اعتراض را تمام کنید!

,

با ورود شعبانلو به زمین که باعث جابجایی در ترکیب شاهین شد، غلامعلی بیگی به دفاع راست رفت و موسی زاده مقابل چهار دفاع تیمش قرار گرفت.

,

وقتی داور مسابقه ۵ دقیقه وقت اضافه را اعلام کرد باز هم نادر دست نشان اعتراض داشت و مدعی بود باید وقتهای اضافه بیشتری لحاظ شود.

,

محمد نوازی مربی جدید ایرانجوان بوشهر هم در ورزشگاه بود و بازی شاهین شهرداری را تماشا می کرد.

,

ماجرای سقف جایگاه خبرنگاران هم حکایت جالبی دارد، چند هفته قبل نوشتیم که سقف قدیمی این جایگاه و ریزش آب کولر ها روی سر آنهایی که در این جایگاه قرار دارند ،نکته جالبی نیست! اینترنت رایگان یا جایگاه کولر دار پیشکش ،حداقل آب کولر را به سمت دیگری هدایت کنید.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه