اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

بیش از ۴۰ میلیاردتومان پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد

بیش از ۴۰ میلیاردتومان پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد
همزمان با شروع سال تحصیلی جدید بیش از ۴۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته اول مهر ماه افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آئین نمادین بازگشایی مدارس پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی دیگر از مسئولان در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,  صبح قزوین,

سالار قاسمی در این مراسم اظهار کرد: سال تحصیلی ۹۷-۹۸ را با حضور ۲۴۰ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار معلم در بیش از ۲ هزار واحد آموزشی بار الهام از مکتب علوی و مدرسه حسینی و سیره فاطمی آغاز خواهیم کرد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: شعار سال تحصیلی جدید با عنوان تحول بنیادی، تعالی مدیریتی، نشاط تربیتی و مهارت‌های زندگی نامگذاری شده است. 
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,
 
,

وی عنوان کرد: با تلاش همه همکاران بیش از سه ماه برای آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی شده تا سال تحصیلی جدید را با مدیریت منابع انسانی و تجهیزات و برنامه ریزی هدفمند شروع کنیم. 

این مسئول ادامه داد: مانور بازگشایی مدارس از یک هفته پیش در استان شروع شده و همه معلمان در مدارس حضور پیدا کرده و برنامه مدرسه را تنظیم کرده‌اند. 

قاسمی تصریح کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید بیش از ۴۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته اول مهر ماه افتتاح می‌شود. 

وی با تاکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: پیوند بین مدرسه، مسجد و منزل از جمله سیاست‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است و در این راستا نماز اول وقت به یاد نماز روز عاشورا در مدارس استان اقامه می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: آغاز مهر، شروع خلقت و آفرینش است و گشودن در مدرسه، گشودن علم و توانایی و دانش و معرفت است و در سال تحصیلی جدید همچون گذشته برای تربیت دانش آموزان با نشاط و در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه مدرسه مرکز و محور رشد و شکوفایی است، عنوان کرد: زنگ مهر و مقاومت پیام تکامل و تعالی دارد؛ لذا برای رشد و بالندگی و تربیت و پرورش دانش‌آموزان این سرزمین و خطه مینودری عهد می‌بندیم. 

قاسمی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در رشد و تعالی جامعه باید در تقویت آن تلاش کرد؛ چراکه حال خوش جامعه با حال خوش آموزش و پرورش و معلمان فراهم می‌شود. 

وی در پایان گفت: امیدوارم سال تحصیلی جدید با تلاش دانش‌آموزان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش سالی همراه با معنویت، دانایی و توانایی باشد. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,

گفتنی است؛ در پایان این مراسم «زنگ مهر و مقاومت» توسط آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مدرسه شاهد بهشتیان نواخته شد.

انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه