اخبار داغ

نواخته شدن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس رفسنجان+ تصاویر

نواخته شدن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس رفسنجان+ تصاویر
سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در مدارس رفسنجان با نواخته شدن زنگ مهر از امروز آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان، آیین نواخته شدن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس رفسنجان صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از دیگر مسئولین بصورت نمادین در دبستان منیره هدایت رفسنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

, ,

سیدکاظم حسینی پور رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس و تسیلت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و خیرمقدم به دانش آموزان اظهار داشت :خیر مقدم ویژه خدمت مسئولین دلسوز شهرستان که امروز با حضورشان در زنگ مهر و بازگشایی مدارس به امر تعلیم و تربیت اهمیت دادند.

,


وی بیان داشت : آموزش و پرورش یکی از مسائل مهم جامعه است .
رئیس آموزش و پرورش رفسنجان تصریح کرد :امروز یکی از روزهایی است که در دفترچه خاطرات شما به یادگار خواهند ماند و به امید خدا امروز روزی باشد برای شما که آغاز حرکت به سوی تعالی و پیشرفت و تقرب الی الله گام باشد .
وی اضافه کرد :درست است که نمره کارنامه مهم است ولی صداقت و ایمان و معرفت باید به شما اموزش داده شود .

, ,
,
,
,


حسینی گفت :از معلمین می خواهیم که ارزشهای انسانی را به شما آموزش دهند دانش آموز ما باید صداقت ، عدالت ،ایمان ، تعهد و تخصص را فرا گیرد تا جامعه ما جامعه خوبی خواهد شد و خوش اخلاقی در جامعه نهادینه شود .

, ,
,

حسینی نسب معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این آیین ضمن تبریک آغاز تبریک سال تحصیلی جدید و تسلیت ایام محرم اظهارداشت :سال تحصیلی امسال را با قریب ۶۵۰ هزار دانش آموز در استان شروع خواهیم کرد که آموزش این دانش آموزان توسط ۴۵ هزار معلم در استان صورت می گیرد .

,


وی بیان داشت :قریب ۷ هزار ۷۰۰ مدرسه فعال در استان داریم که امسال دانش اموزان سال تحصیلی را در آنجا آغاز می کنند .
معاون مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد :در ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان، سال گذشته دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی و همچنین اداره کل آموزش و پرورش برتر شناخته شد امید داریم امسال هم این موفقیت ها را هم ادامه بدهیم .

, ,
,
,

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیر کل جمعیت هلال احمر استان همراه بود از تیم دانش آموزان دادرس شهرستان رفسنجان که موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی کشور در المپیاد دادرسان شدند تقدیر بعمل آمد.

,

             

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه