اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

جدیدترین حاشیه‌سازی وزیر پورشه سوار/ قاضی‌زاده هاشمی؛ از فحاشی به فرماندار دولت و توهین به حاج قاسم سلیمانی تا پاسخ تمسخر آمیز به یک پیرمرد + فیلم

جدیدترین حاشیه‌سازی وزیر پورشه سوار/ قاضی‌زاده هاشمی؛ از فحاشی به فرماندار دولت و توهین به حاج قاسم سلیمانی تا پاسخ تمسخر آمیز به یک پیرمرد + فیلم
انتشار کلیپی کوتاه از گفت‌وگوی حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت با یک شهروند بجستانی برای وزیر بهداشت حاشیه‌ساز شده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتشار کلیپی کوتاه از گفت‌وگوی حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت با یک شهروند بجستانی برای وزیر بهداشت حاشیه‌ساز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این کلیپ یکی از شهروندان بجستانی در جریان سفر وزیر بهداشت به این شهرستان خطاب به قاضی‌زاده هاشمی از نرخ بالای فیزیوتراپی گلایه می‌کند و می‌گوید که باید همسرش را برای فیزیوتراپی ببرد.

,

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این شهروند می‌گوید: کاری ندارد که خودت فیزیوتراپی کن، فقط "باید بمالی".

,

 

,

, ,

 

,

این اظهارات وزیر بهداشت با تبدیل به سوژه داغی برای کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است و کاربران به اشکال مختلف نارضایتی خود را از این سخنان قاضی‌زاده هاشمی اعلام کرده‌اند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

البته این اولین بار نیست که سخنان قاضی‌زاده هاشمی و برخوردش با مردم و مسئولان حاشیه‌ساز شده است و این دست رفتارها در قاضی زاده هاشمی مسبوق به سابقه است.

,

وضعیت همین است بی‌خود روح و روان همدیگر را آزار ندهید

, وضعیت همین است بی‌خود روح و روان همدیگر را آزار ندهید, وضعیت همین است بی‌خود روح و روان همدیگر را آزار ندهید,

چندی پیش سید حسن قاضی زاده هاشمی در واکنش به مشکلات موجود در جامعه گفته بود مردم خودشان انتخاب کردند و فعلا "مدیریت همین و وضعیت همین" است.

,

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح اورژانس هوایی و دانشکده پرستاری و مامایی در پردیس دانشکده پزشکی نیشابور  گفت: دولت، نه از باب غفلت بلکه از باب واقعیت مشکلات و تنگناهای خاص و زیادی دارد، فعلأ مدیریت همین و وضعیت همین است، شما مردم رأی داده‌اید، رئیس جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم، فعلأ همین هستیم و باید درست مدیریت کنیم.

وی اضافه کرد: باید در سیاست داخلی، سیاست خارجی، فضای فرهنگی و مسائل اخلاقی تجدید نظر کنیم، تجدید نظرهای جدی که نیاز است تا بتوانیم مسیر سعادت و پیشرفت را با مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌ها دنبال کنیم، به قانون احترام بگذاریم و اخلاق‌مدار باشیم که در ایران بسیاری قانون گریز هستند و فرقی بین مسئولین و مردم نیست.

, :, .,
,
, .,

توهین قاضی زاده هاشمی به یک خبرنگار: هر چرتی را نپرسید!

, توهین قاضی زاده هاشمی به یک خبرنگار: هر چرتی را نپرسید!, توهین قاضی زاده هاشمی به یک خبرنگار: هر چرتی را نپرسید!,

در حاشیه جلسه روز دهم خرداد ماه سال 96، هیئت دولت خبرنگار روزنامه قدس از قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در خصوص افتتاح بیمارستان امام رضا 2 و حساب ملی سلامت سوالی مطرح می کند که این سوال با واکنش عجیب وزیر مواجه می‌شود؛ قاضی زاده خطاب به خبرنگار روزنامه قدس می‌گوید: روزنامه قدس یک روزنامه سیاسی شده، از پول امام رضا(ع) خرج می‌کند و سیاست‌هایش علیه امام ضا است.

,

آرش خلیل‌خانه، خبرنگار روزنامه قدس در خصوص برخورد وزیر با وی می‌گوید: پس از اینکه دستگاه ضبط صدا را قطع کردم خطاب به وزیر گفتم که ما هم یک رسانه‌ایم و بخش‌های مختلف داریم و سوالمان را می‌پرسیم؛ اما وزیر در ادامه گفت: «شما مگر مزدورید؟ هر چرتی را که به شما می‌دهند نباید بپرسید، آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه‌کار کند

,

توجیه اشرافیت و پورشه‌سواری با تعبیر نفاق

, توجیه اشرافیت و پورشه‌سواری با تعبیر نفاق, توجیه اشرافیت و پورشه‌سواری با تعبیر نفاق,

خودروی پورشه قاضی زاده هاشمی هم برای او حاشیه ساز شد و مردم از وی با عنوان "وزیر پورشه سوار" یاد کردند؛ قاضی زاده هاشمی درباره این تعبیر می‌گوید: من فکر کنم 8-9 سال پیش نمی‌دانستم که وزیر می‌شوم. آن موقع دنبال ماشین می‌گشتم. ماشین پرادو داشتم، ولی پرادوها زود چپ می‌کرد. دنبال همین ماشین‌های شاسی‌بلند بودم که گفتند این بهترین ماشین است (پورشه) که من هم خریدم، آن موقع حدود 200 میلیون تومان.

,

قاضی‌زاده هاشمی گفت: هنوز هم دارم. داشتنش هم حکایتی جالب است. من از روزی که وزیر شدم تا الان، یک ثانیه هم پشت آن ماشین ننشسته‌ام. معتقدم که مسئولیت، بالاخره ضرورت‌هایی را ایجاب می‌کند و یک مسئول نمی‌تواند آن طوری رفتار کند که قبل از دوران مسئولیتش هست. و از آن طرف با وجود فشاری که همسرم داشت، برای اینکه آن را بفروشم؛ از ابتدا هم راضی نبود و می‌گفت همین ماشینی که هست خوب است. من می‌گفتم ما به جاده می‌رویم و بالاخره باید ماشین امن باشد. من که پول دارم، دلم هم که می‌خواهد. وقتی نخرم یعنی نفاق دارم، آن هم به خاطر حرف دیگران. این چیزی که متاسفانه در کشور شایع است. به هر حال با وجود اینکه ایشان اصرار می‌کرد، من تا امروز آن را نفروختم، نمی‌فروشم هم. دلیلش هم یکی، همسایه‌هاست. اگر من در ابتدای مسئولیتم آن را می‌فروختم. فکر می‌کردند من وزیر شدم و حالا می‌خواهم ریا کنم. یکی از دلایل  هم پسرم  است. نمی‌خواستم قضاوتش راجع به پدرش این باشد یا به نحوی آموزش ببیند که باید ریاکاری کند. بالاترین آسیبی که به کسی ممکن است وارد شود، دچار نفاق شدن و ریاکاری است.

,

لوله کردن رسانه‌ها و خبر پزشکی 20:30

, لوله کردن رسانه‌ها و خبر پزشکی 20:30, لوله کردن رسانه‌ها و خبر پزشکی 20:30,

قاضی‌زاده در برنامه اخیر نگاه یک که با موضوع عملکرد وزارت بهداشت به روی آنتن رفته بود، حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش از مدیران تلویزیون بابت تعطیل کردن بخش حاشیه‌های پزشکی از خبر20:30 تشکر کرد! این اتفاق از معدود دفعاتی بود که یک مدیر جمهوری اسلامی از تعطیل شدن یک برنامه تلویزیونی تخصصی، آن‌هم روی آنتن همان رسانه تشکر می‌کرد. باتوجه به صحبت‌های وزیر بهداشت احتمال تعطیلی این بخش با فشارهای این وزارتخانه تقویت شد.

,

وی با تقدیر از رسانه ملی گفت:«از اینکه بخشی از برنامه شبکه دو، این برنامه در حاشیه پزشکی را هم الحمدلله جمع کردند از این بابت تشکر می‌کنم. چون آن برنامه هم یک سیاه نمایی بود عمدتا از کارهایی که درکارهای پزشکی انجام می‌شد. امیدوارم به شکل دیگری باز ظهور و بروز پیدا نکند. یعنی از در می‌گوییم برید بیرون از پنجره دوباره نیایند داخل.»

,

سخنان کنایه‌آمیزی که توهین به حاج قاسم تلقی شد

, سخنان کنایه‌آمیزی که توهین به حاج قاسم تلقی شد, سخنان کنایه‌آمیزی که توهین به حاج قاسم تلقی شد,

همچنین وزیر بهداشت چند ماه پیش از این نیز اظهاراتی را مطرح کرد که افکار عمومی آنها را توهین به سردار سلیمانی تلقی کرد.

,

این وزیر پرحاشیه دولتی در یک مراسم سخنرانی گفته بود: «در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار عَلَم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد؛ دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد.»

,

البته قاضی زاده هاشمی همچون ماجرای عذرخواهی از فرماندار دولت، ساعاتی پس از این صحبت ها نیز متنی را در عرض ارادت به ساحت مدافعان حرم منتشر و تلاش کرد تا نشان دهد که قصدی علیه مدافعان حرم نداشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه