اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

نیروهای جایگزین بازنشستگان، صرفا بر اساس شایستگی‌ها انتخاب شوند

نیروهای جایگزین بازنشستگان، صرفا بر اساس شایستگی‌ها انتخاب شوند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص دقت کافی در انتخاب جایگزین نیروهای بازنشسته، گفت: این انتخاب‌ها باید فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی باشد و صرفا بر اساس شایستگی‌ها صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار مرآت، در پاسخ به پرسشی درباره سهم جنگ روانی در نابسامانی‌های اقتصادی گفت: عده‌ای می‌کوشند با وارد کردن شوک به اقتصاد کشور و به وجود آوردن یک فضای روانی خاص، بی‌ثباتی اقتصادی را به جامعه القاء کنند که این امر از یک‌سو منجر به عدم ارائه کالا و خدمات از سوی ارائه‌دهندگان و از سوی دیگر سبب ایجاد شتاب در خرید کالاها به میزانی بیش از حد نیاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حاجی‌دلیگانی در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان با تأکید بر این که فواید اجرای این قانون بیش‌تر از تبعات آن خواهد بود گفت: اجرای این قانون باعث می‌شود که یک پوست‌اندازی هرچند به طور مختصر در بدنه مدیریتی کشور اتفاق بیفتد.

,

وی با ابراز امیدواری در خصوص انجام دقت کافی در انتخاب گزینه‌های جایگزین نیروهای بازنشسته خاطرنشان کرد: این انتخاب‌ها باید فارغ از جهت‌گیری‌ها و سلایق سیاسی باشد و صرفا بر اساس شایستگی‌ها صورت بگیرد؛ در این صورت اجرای این قانون موثرتر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه