اخبار داغ

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ حسین حسین زاده ظهر امروز در آیین دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را انتقال روحیه ایثارگری و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و شهدا به نسل جدید انقلاب اسلامی دانست و گفت:رزمندگان و شهدا در هشت سال با ایستادگی در مقابل چندین کشور نگذاشتند یه وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد بنابراین واجب و ضروری است در احیای دفاع مقدس بسیار تلاش کنیم و در این زمینه نباید کوتاهی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با تاکید بر اینکه در راستای ترویج و تفکر ایثار و شهادت باید گام های اساسی برداریم گفت:هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای تقدیر از رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

,

فرمانده ناحیه عشایری استان اردبیل افزود:اگر کشورمان در دنیا حرفی برای گفتن دارد و امنیت و آسایشی که امروز در کشور حکمفرماست به برکت خون شهدا،ولایت فقیه و ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی است.

,

سرهنگ حسین زاده به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 50 برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای بسیج برگزار می شود که دیدار با امام جمعه اصلاندوز،دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا،برگزاری یادواره های شهدا،پیاده روی خانوادگی،برگزاری مسابقات ورزشی،صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی،نشست های سیاسی و بصیرتی و میقات صالحین از جمله این برنامه هاست.

,

حسین زاده اظهار کرد: فضاسازی سطح شهر با نصب پلاکارد و بنر با عناوین فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) و برگزاری جلسه شورای اداری و ناحیه ای از اقدامات انجام یافته در قبل از آغاز هفته دفاع مقدس بشمار می روند.

,

فرمانده ناحیه عشایری با درخواست از مسئولان برای حضور پرشور در برنامه های هفته دفاع مقدس افزود:در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی برنامه‌های شاخص و محوری نیز اجرا می‌شود که با حضور کلیه مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این برنامه ها بنحو شایسته و مطلوب و با نظم خاصی اجرا خواهد شد.

,

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است

, هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است, هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است,

امام جمعه اصلاندوز گفت:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است.

,

حجت الاسلام عظیم اسدزاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس ما در اصل اوج عزت ، اقتدار ، حقانیت و افتخار ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی است.

,

امام جمعه اصلاندوز افزود:باید فرهنگ ایثار و از جان خودگذشتگی و اهداف و ثمرات این دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه