اخبار داغ

سه تغییر در انتظار کابینه دوازدهم

سه تغییر در انتظار کابینه دوازدهم
رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه 2 تغییر دیگر به غیر از تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت در کابینه ایجاد خواهد شد، گفت: تغییرات کابینه بعد از بازگشت رئیس جمهور از سفر نیویورک اعلام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیز اکبریان در مورد استعفای محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بحث استعفا نیست، بلکه آقای رئیس جمهور قصد تغییراتی در کابینه را دارد و یکی از این تغییرات هم در وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد شریعتمداری , استعفا, کابینه ,

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بعد از بازگشت رئیس جمهور از سفر نیویورک تغییراتی در کابینه پیش خواهد آمد. 

,

وی با بیان اینکه آقای شریعتمداری تابع دولت است، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که در جای دیگری به آقای شریعتمداری مسئولیت خواهد داد. 

,

اکبریان بیان داشت: در حال حاضر کابینه رئیس جمهور دو وزیر ندارد و آقای شریعتمداری هم قرار است در جای دیگری مشغول فعالیت شود و احتمالا دو وزیر دیگر از کابینه هم  تغییر خواهند کرد. 

,

این نماینده مجلس اظهار داشت: پس از بازگشت رئیس جمهور از نیویورک قرار است برخی از وزرای کابینه تغییر کنند و به زودی تغییرات کابینه مشخص می‌شود و فرد دیگری به عنوان وزیر صنعت به مجلس معرفی خواهد شد. 

,

وی در پاسخ به این سوال که جابه‌جایی وزیر صنعت ابلاغ شده است، گفت: همه چیز که نباید ابلاغ شود، در جمعی با حضور فرماندار و استاندار تصمیماتی اعلام می‌شود و موضوع کناره‌گیری آقای وزیر صنعت هم چون به کمیسیون صنایع و معادن مجلس مربوط می‌شده است، ما را در جریان قرار داده‌اند. 

,

اکبریان در پاسخ به این سوال که موضوع کناره‌گیری شریعتمداری این مسئله را در اذهان عمومی ایجاد می‌کند که برای جلوگیری از استضیاح این اقدام صورت گرفته است، گفت: باید التهابات را کم کرد و افزایش التهاب به نفع کشور و نظام نیست. 

,

وی افزود: به هرحال رئیس جمهور ما را در جریان کناره‌گیری آقای شریعتمداری قرار داده و هفته آینده هم در مورد کابینه تصمیمات جدید اعلام می‌شود. 

,

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: با توجه به شرایط  اقتصادی پیش آمده یک نفر و یا یک وزیر مانند وزیر صنعت نباید پاسخگوی وضعیت بازار خودرو باشد یا اینکه وزیر اقتصاد به تنهایی مسئول وضعیت پیش آمده در بازار ارز نیست، بلکه عوامل مختلفی باید پاسخگو باشند و نظام باید یک اندیشه جدید را برای این وضعیت معرفی کند. 

,

به گزارش فارس در حالی الیاس حضرتی نماینده مجلس امروز خبر از استعفای وزیر صنعت را داد که استیضاح وزیر صنعت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و قرار بود در نشست هفته جاری مجلس شورای اسلامی مطرح شود.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه