اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

هنر و رسانه یکی از با اهمیت ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هنر و رسانه یکی از با اهمیت ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنر و رسانه یکی از با اهمیت ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر اسحاقی در بازدید از محل نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات مرصاد هفته دفاع مقدس و غرفه پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما درگفتگو با خبرنگار  سبلان‌ما، اظهار داشت : دفاع مقدس محدود به زمان و مکان خاصی نبوده و به پهنای تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران اسلامی دارای مفاهیم ارزنده اعتقادی و ارزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با حمایت نهادهای فرهنگی، نمایشگاه بزرگ کتاب اردبیل از ساعت 17 امروز طی مراسمی افتتاح خواهد شد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به وظایف ذاتی خود برای برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های مختلفی که منجر به ترویج فرهنگ مطالعه شود، از ظرفیت هنرمندان و فعالان این عرصه بهره خواهد برد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: سازمان بسیج هنرمندان به عنوان مکمل برنامه‌های فرهنگی نقش بسیار مهمی را در راستای نتیجه‌بخشی برنامه‌های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر داشته و فعالیت‌های انجام یافته از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان همواره مکمل همدیگر بوده و با هماهنگی‌های لازم از هر گونه موازی‌کاری جلوگیری به عمل می‌آید.

,

اسحاقی با اشاره به اینکه برای اثربخشی بیشتر به اهداف درنظر گرفته شده در اردوهای راهیان نور، دو گروه هنری و نمایشی استان اردبیل برای بازخوانی تاریخ دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، افزود: بررسی آخرین ارزیابی‌ها از تأثیرگذاری زبان هنر در روایت وقایع دفاع مقدس و استقبال مناسب بازدیدکنندگان از اجرای چنین برنامه‌هایی خبر می‌دهد.

,

وی با اشاره به اینکه قطعه نمایشی «ملکوتیان» کاری از گروه نمایشی هنرمندان مطرح استان اردبیل در مدت زمان برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در محوطه باز نمایشگاه اجرا می‌شود و در این برنامه وقایع بعثت پیامبر، غدیر خم، فرهنگ عاشورا، انتظار و ارزش‌های دفاع مقدس به تصویر کشیده شده و در تلاش برای اثربخشی بیشتر به برنامه‌های محتوایی نمایشگاه خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه