اخبار داغ

در مراسم زنگ ایثار و شجاعت عنوان شد؛

ساخت ۴۸مدرسه خیر ساز در رودبارجنوب/سپاه انتقام سخت خود را از تروریست ها خواهد گرفت

ساخت ۴۸مدرسه خیر ساز در رودبارجنوب/سپاه انتقام سخت خود را از تروریست ها خواهد گرفت
امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: حرکت زشت دشمن در رژه اهواز نشان دهنده قدرت ماست و سپاه انتقام سخت خود را از آنها خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل راه آرمان،حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در مراسم زنگ ایثار و شجاعت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: تقارن بازگشایی مدارس،عاشورا و هفته دفاع مقدس خیلی مهم و کلیدی است وقتی حرکت سیدالشهدا از مکه تا مدینه را بررسی کنیم می بینیم که امام در مناسبت ها ی مختلف دنبال بعد فرهنگی و هدایت همگان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: کار دانش آموزان یک کار فرهنگی و نورانی است و آن پیام مهم عاشورا از بعد فرهنگی همین تحصیلات است.

,

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب بیان داشت : دفاع تنها منحصر به شمشیر نیست،دشمنان ما خوب فهمیده اند که علم آموزی رمز موفقیت است و امروز دنیا ما را با سلاح علمی و نظامی می شناسد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز گفت: این حرکت زشت دشمن در رژه اهواز نشان دهنده قدرت ماست و سپاه انتقام سخت خود را از آنها خواهد گرفت و آنها بر روی کارهای نظامی حساس هستند و هراس دارند.

,

وی در پایان افزود: ان شاالله از لحاظ علمی به جای برسیم و با علم همانند تسلیحات نظامی حرف اول را در جهان بزنیم.

,

ساخت ۴۸مدرسه خیر ساز در رودبارجنوب

, ساخت ۴۸مدرسه خیر ساز در رودبارجنوب,

محمد شیرازی رئیس آموزش و پرورش رودبار جنوب در ادامه ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: اگرچه در فصل پاییز برگها می ریزد اما شکوفه لبخند بر لب دانش آموزان می نشیند .

,

وی ادامه داد: همین بس که معلمی یک عشق است و بس ،معلمان ایثار گر فراونی در کشور هست که با جان ودل برای دانش آموزان مناطق محروم زحمت می کشند.

,

رئیس آموزش و پرورش رودبار جنوب بیان داشت: مدرسه پویا باید پاسخگوی نیاز دانش آموزان باشدو مهارت زندگی و حیات علمی را به آنها منتقل کند.

,

محمد شیرازی خاطر نشان کرد:به همت خیرین ۴۸مدرسه در شهرستان رودبارجنوب برای ادامه تحصیل دانش آموزان محروم ساخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه