اخبار داغ

فرمانده سپاه رفسنجان:

ابعاد مختلف دفاع مقدس بایستی تبیین شود

ابعاد مختلف دفاع مقدس بایستی تبیین شود
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: همانگونه در خصوص شهادت امام حسین (ع) توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) تبیین شد بر دوش ما تکلیفی را می گذارد که ابعاد مختلف دفاع مقدس را تبیین کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی اکبر شاهرخی در گفتگو با راه آرمان با گرامیداشت دوران دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاورمردی های هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت : ایام اسارت حضرت زینب (س) و روشنگریهای امام سجاد (ع) یک نکته را به ذهن ما تداعی می کند که ابعاد مختلف دفاع مقدس همانگونه در خصوص شهادت امام حسین (ع) توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) تبیین شد بر دوش ما تکلیفی را می گذارد که ابعاد مختلف دفاع مقدس را تبیین کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی بیان داشت :مقام رهبری از تبیین مواضع انقلابی به عنوان جهاد کبیر یاد می کند انشاءا.. بتوانیم ابعاد مختلف جنگ را در بعدهای اخلاقی ،عرفانی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه پیدا کنیم.

,

سرهنگ شاهرخی عنوان داشت :آبروی محله از جمله برنامه های دفاع مقدس می باشد که یک شهید به عنوان شهید شاخص در یک محله انتخاب می شود و حول آن شهید یادواره برگزار می شود .

,

وی از برگزاری رژه موتوری و غبارویی گلزای شهدا از دیگر برنامه های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود :قریب ۵۰ برنامه تحت حوزه در شهر و تعداد زیادی در بخشهای مختلف و قریب ۲۰۰ برنامه در این هفته برگزار می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه