اخبار داغ

۱۶۰۰ دانش‌آموز بی‌سرپرست در استان اردبیل حامی مالی ندارند

۱۶۰۰ دانش‌آموز بی‌سرپرست در استان اردبیل حامی مالی ندارند
معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با وجود اینکه 3 هزار و 800 دانش آموز از حامی برخوردار هستند، اما متاسفانه هزار و 600 نفر بدون حامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، صفر توحیدی امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار و 423 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هستند، اظهارداشت: از این تعداد دانش‎آموز 2 هزار و 966 نفر در غالب طرح محسنین، یک هزار و 639 نفر تحت عنوان ایتام و حدود یک هزار دانش آموز نیز دارای سرپرست خانواده از خدمات حمایتی برخوردار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 800 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد اردبیل از حامی برخوردار هستند،گفت: متاسفانه هزار و 600 دانش آموز بدون حامی هستند از این رو انتظار می رود خیرین استان اردبیل برای حمایت از این دانش‌آموزان بی‌سرپرست ورودکنند.

,

توحیدی از فعال بودن 13 هزار و 500 حامی دانش‌آموزان ایتام و محسنین در استان اردبیل خبر دادو بیان داشت: ماهانه مبالغی توسط خیرین به حساب این نیازمندان واریز می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: در مجموع ماهانه در حدود 200 هزار تومان برای هر یتیم و 70 هزار تومان برای دانش آموزان طرح محسنین توسط حامیان پرداخت می‌شود.

,

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: بیشتر خیرین مایل به حمایت از ایتام با سن پایین هستند که این روند موجب شده تا حمایت از ایتام با سن بالای 15سال با مشکل روبورو شود.

,

به گفته این مسئول در سال جاری 3 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط حامیان به حساب ایتام و محسنین واریز شد و این مبالغ با نظارت کمیته امداد صرف هزینه‌های تحصیلی، درمانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه