اخبار داغ

سردار سلامی: می دانیم و می دانید که انتقام سختی می گیریم

سردار سلامی: می دانیم و می دانید که انتقام سختی می گیریم
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تأکید کرد: قول می‌دهیم واکنشمان به این ماجرا پشیمان کننده، ویرانگر و نابودکننده باشد، این ماجرا خاتمه نیافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز خطاب به تروریست‌ها اظهارداشت: هنگامی که عزیزان و دانشمندان ما را در خیابان ترور کردید انتقام ما را دیدید، شما می‌دانید ما چه کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: وقتی شهید الله دادی را در جولان به شهادت رساندید، متوجه شدید ما چگونه انتقام می‌گیریم. وقتی در پایگاه تی‌فور جوانان ما را شهید کردید، عکس‌العمل ما را دیدید. 

,

سلامی تأکید کرد: آمریکایی‌ها هم باید بدانند و ما به آنها هشدار می‌دهیم، شما فقط شکست خوردن را یاد گرفته‌اید. در مکتب ما آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها فقط آموخته‌اند چگونه شکست بخورند. شما نتوانستید امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنید و حزب‌الله آنقدر قدرت گرفته است که قادر است امروز در هر جنگی طومار صهیونیست‌ها را در هم بشکند و او را در مرز بین مرگ و بقا نگه داشته است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شما (آمریکا) نتوانستید نقشه صلح و راه خاورمیانه جدید را به فرجام برسانید و شکست خوردید. شما نتوانستید سوریه را تجزیه کنید و نظام بشاراسد را ساقط کنید و او ماند و شما رفتید.

,

سلامی ادامه داد: شما نتوانستید عراق را تجزیه و بر این کشور سیطره سیاسی پیدا کنید و هواداران انقلاب در آنجا بودند و خواهند ماند. شما نتوانستید عربستان را از باتلاق یمن نجات دهید. شما در طبس خاکستر شدید آن زمان که نیت کردید در قلب این کشور پیاده شوید. 

,

وی خاطرنشان کرد: تفنگ‌داران شما را دستگیر کردیم و شما نتوانستید هیچ غلطی بکنید. شما هرگز نخواهید توانست و به یاد داشته باشید این سرزمین مردان و زنان بزرگی دارد که افتخارات بزرگی را در تاریخ ایجاد کرده‌اند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تأکید کرد: قول می‌دهیم واکنشمان به این ماجرا پشیمان کننده، ویرانگر و نابودکننده باشد.

,

وی افزود: هرگز هیچکس نخواهد توانست بر کودکان ما در این سرزمین بتازد. این ماجرا خاتمه نخواهد یافت. ما اخطار می‌دهیم به همه کسانی که پشت این ماجرا هستند. آنها می‌دانند و ما هم می‌دانیم که انتقام می‌گیریم.

,

سلامی در پایان اظهار داشت: جان من فدای کودکانی که تصاویرشان را در این حادثه دیدیم که مثل کودکان غروب عاشورا ترسان و لرزان فرار می‌کردند اما آنها پناهگاهی نداشتند ولی در این‌جا مردمان فداکار و نیروهای مسلح کودکان را در آغوش گرفتند و به آنها آرامش دادند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه