اخبار داغ

رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد افتتاح شد

رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد افتتاح شد
رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد مغان امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، اباذر جعفر پور در آئین افتتاحیه رادیولوژی دیجیتال،با بیان اینکه با استفاده از رادیولوژی دیجیتال هزینه ها کاهش می یابد اظهارکرد: استفاده از دستگاه های آنالوگ هزینه هایی را در بر داشت و هم اکنون با بهره برداری از دستگاه دیجیتال رادیولوژی به طور تقریبی ماهانه 60 میلیون تومان از هزینه ها این بیمارستان کاهش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد اعتبار تخصیص یافته برای این دستگاه را 11 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: افتتاح رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد می تواند در تشخیص و بهبود بسیاری از بیماری ها نقش بسزایی را ایفا کند.

,

وی بیان کرد: با استفاده از دستگاه رادیولوژی دیجیتال و با مجهز بودن به سیستم نرم افزاری و تحویل عکس بصورت سی دی در اختیار بیمار می توان به تشخیص و بهبود بسیاری از بیماری ها کمک کرد.

,

جعفر پور با اشاره به این که با استفاده از این دستگاه اشعه کمتری به بیمار و همراهان و یا کادر پرسنلی و درمانی بیمارستان وارد می شود، افزود: با استفاده از دستگاه جدید رادیولوژی امکان ارائه عکس و تصویر به پزشک متخصص فراهم شده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد تصریح کرد: در سیستم رادیولوژی قبلی از فیلم‌های یک‌بار مصرف گران قیمت استفاده می شد در حالی که در سیستم رادیولوژی دیجیتال امکان نگهداری عکس‌ها در پرونده دیجیتال بیمار برای مدت طولانی وجود دارد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه