اخبار داغ

فرماندار کرمان:

دومین کنگره شهدای استان در 4 نقطه شهر برگزار خواهد شد

دومین کنگره شهدای استان در 4 نقطه شهر برگزار خواهد شد
علی بابایی در جلسه هماهنگی برگزاری دومین کنگره شهدای استان به تشریح ابعاد مختلف کنگره پرداخت و خواستار هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن در شأن و مقام شهدا شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ علی بابایی فرماندار کرمان در جلسه هماهنگی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت های برگزاری کنگره بعنوان یک فرصت در راستای اهداف نظام مبتنی بر آرمان های والای شهدا، اظهار داشت : برگزاری کنگره به یک حرکت جهادی و تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اشاره به برگزاری اولین کنگره در دو دهه گذشته ، از ساخت باغ موزه دفاع مقدس بعنوان یک یادگار که یادآور دوران دفاع مقدس است و نسل ها می توانند از آن استفاده کنند خواستار اقدامی مشابه در زمان برگزاری کنگره شد و  گفت : استان کرمان در طول دوران دفاع مقدس ۶۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده ، یکی از اهداف اصلی برگزاری کنگره زنده ماندن یاد و خاطره این شهداست ، بخش زیادی از اقدامات انجام شده کنگره بایستی برای نسل ها ماندگار باقی بماند .

,

فرماندار کرمان، کاشت  ۶۵۰۰ نهال به یاد ۶۵۰۰ شهید دوران دفاع مقدس را یکی از  کارهای ماندگار  برشمرد و خواستار همفکری تمامی عوامل دست اندکار کنگره در بررسی اقدامات برتر در این خصوص شد .

,

بابایی ، با اعلام آمادگی فرمانداری و مجموعه اداری شهرستان کرمان در برگزاری کنگره، خواستار استفاده از تمامی ظرفیت های موجود شد .

,

وی با اشاره به فرصت باقیمانده ، برگزاری  کنگره در طی ۷ شب در یک نقطه  یا ۴ نقطه از شهر را یکی از اهم مسائل دانست و اذعان داشت : مسائل قابل بحث زیادی است که باید در جلساتی مختلف با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی درخصوص آنها تصمیمات لازم گرفته شود لذا از هم اکنون بایستی شروع کرد .

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه