اخبار داغ

رئیس بسیج اصناف سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

توزیع ۶۶۵ بسته آموزشی در طرح «یک کاسب یک دانش‌آموز» در مازندران

توزیع ۶۶۵ بسته آموزشی در طرح «یک کاسب یک دانش‌آموز» در مازندران
رئیس بسیج اصناف سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تاکنون 665 دانش‌آموز در استان شناسایی و تعداد 665 بسته نیز بین دانش‌آموزان نیازمند در طرح یک کاسب یک دانش‌آموز توزیع شد، گفت: ارزش هر یک از بسته‌ها حدود 140 هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برات‌علی اسلامی در گفت‌وگو با بلاغ، درباره جزئیات اجرای طرح یک کاسب- یک دانش‌آموز در استان مازندران : این طرح همزمان با سراسر کشور در استان مازندران از روز 22 شهریورماه آغاز و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بسیج اصناف، بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان و کسبه و بازاریان استان در حال برگزاری است، افزود: تاکنون 665 دانش‌آموز در استان مازندران شناسایی و تعداد 665 بسته نیز میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

رئیس بسیج اصناف سپاه کربلای مازندران بیان کرد: در این طرح  از یک‌سو بسیج دانش‌آموزی جهت شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعتی که توان مالی کافی برای خرید و تامین اقلام مصرفی برای مهرماه مانند پوشاک، کیف، کفش و نوشت افزار ندارند، اقدام و ورود پیدا می‌کند و پس از شناسایی، اسامی را به بسیج اصناف اعلام می‌کند و از سویی دیگر بسیج اصناف نیز در دل بازار، خیرین و معتمدین را شناسایی کرده و هر یک از دانش‌آموزان را به یکی از این کسبه جهت تامین لوازم مورد نیاز ایام مهر معرفی و یا خیر بازاری آن را تامین و ما در اختیار دانش‌آموز بی‌بضاعت قرار می‌دهیم.

اسلامی با بیان اینکه در هر یک از این بسته‌ها اقلامی نظیر کیف، کفش، پوشاک، نوشت افزار و بعضا کمک‌های نقدی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر یک از بسته‌ها حدود 140 هزار تومان می‌باشد که تاکنون، ارزش ریالی بسته‌های توزیعی در این طرح، 95 میلیون تومان برآورد شده است.

وی در پایان گفت: به‌دنبال اجرای دائمی این طرح در مناسبت‌های مختلف طی سال تحصیلی در استان هستیم تا دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان دغدغه‌ای جز تحصیل نداشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه