اخبار داغ

فراخوان نمایشگاه مطبوعات زنجان منتشر می شود/ ۷۰ غرفه برای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در نظر گرفته شده است

فراخوان نمایشگاه مطبوعات زنجان منتشر می شود/ ۷۰ غرفه برای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در نظر گرفته شده است
رییس هئیت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان جزئیات برگزاری سومین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان را تشریح کرد..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب زنجان با حضور ناشران سراسر کشور در زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این نمایشگاه، سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان در یکی از سالن های نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می شود، افزود: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: 70 غرفه برای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان پیش بینی شده است و اولویت با افرادی است که زودتر در نمایشگاه ثبت نام کنند.

,

رییس هئیت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان تصریح کرد: جلسات مختلفی برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان زنجان برگزار شده است و قرار است فراخوان آن امروز منتشر شود.

,

ناصری ادامه داد: در فرصتی که در این فراخوان اعلام می شود علاقه مندان می توانند ثبت نام کرده و غرفه رسانه خود را تحویل بگیرند.

,

گفتنی است،علاقمندان بر بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 15 تا 21 به محل نمایشگاه واقع در جاده گاوازنگ، محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان مراجعه کنند.

,

این نمایشگاه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری زنجان، موسسه نمایشگاه ها و فرهنگی ایران، شهرداری زنجان و بانک شهر اجرا می شود./

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه