اخبار داغ

رضایی: اقوام خوزستانی وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند

رضایی: اقوام خوزستانی وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران بدون خوزستان و خوزستان بدون ایران هویت خود را از دست می‌دهند، گفت: این موضوع در عمل ثابت شده و باید گفت خوزستان فرزند ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محسن رضایی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان اینکه ایران بدون خوزستان و خوزستان بدون ایران هویت خود را از دست می‌دهند، اظهار کرد: این موضوع در عمل ثابت شده است و باید گفت که هیچ مادری را از فرزند و هیچ فرزندی را از مادر نمی‌توان گرفت و خوزستان فرزند ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محسن رضایی, حادثه تروریستی اهواز ,

وی با اشاره به هلاکت عاملان حمله تروریستی روز 31 شهریور گفت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور در فرصتی مناسب جزئیات این حمله تروریستی از طریق مسئولان امنیتی اعلام خواهد شد.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد، عنوان کرد: خوزستان یکی از وفادارترین فرزندان ایران اسلامی است و مردم و اقوام مختلف خوزستان بارها دین خود را به اسلام ادا کردند.

, امام خمینی,

وی بیان کرد: اینکه عده‌ای خیال کنند که خوزستان را از ایران جدا کنند و یا در تهران نظرات دیگری بخواهند نسبت به خوزستان ایجاد کنند این رویایی است که هیچ وقت محقق نمی‌شود چرا که اقوام خوزستانی شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند و وفاداری خود به نظام اسلامی را در صحنه‌های مختلف به اثبات رسانیده‌اند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه