اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد؛

تغییرات ارزی، گریبان‌گیر صادرات/ عمده صادرات ما از بازارچه‌های مرزی انجام می‌شود

تغییرات ارزی، گریبان‌گیر صادرات/ عمده صادرات ما از بازارچه‌های مرزی انجام می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: پتروشیمی، سیمان، سنگ، لوازم کاشی و لوازم بهداشتی، ۲۰۰ نوع صنایع‌دستی متنوع و فرش یکی از ثروت‌های استان بوده و سیب سمیرم، صیفی‌جات اصفهان، انگور جزء ظرفیت‌های خوب استان برای صادرات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفتگو با صاحب نیوز با بیان اینکه در چند سال گذشته تولیدات قابل‌ توجهی از استان اصفهان به کشور عراق و دیگر کشورهای همسایه صادر شده است، اظهار کرد: ظرفیت خوبی در تولیدات آجر، سفال، سنگ، لوازم‌خانگی کوچک و متوسط داشتیم و در اکثر شهرهای عراق حتی لوازم خانگی‌های ساده عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: این صادرات اکثرا از بازارچه‌های مرزی انجام می‌شود و در زمان حاضر علاوه بر ظرفیت‌های ذکرشده، در زمینه میوه و مواد غذایی صادرات انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه با توجه به ارتباط چندین ساله بین ایران و عراق، اکثر این معاملات با ریال انجام می‌شود، بیان کرد: وقتی صادرات انجام می‌شود، باید ارز وارد کشور شود که از مشکلات ما برای صادرات، مشکل ارزی است.

,

سهل‌آبادی تاکید کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با معاون آقای جهانگیری داشیم و برای حل این مشکلات در حد امکان پیگیری می‌کنیم.

,

وی تصریح کرد: پتروشیمی، سیمان، سنگ، لوازم کاشی و لوازم بهداشتی، ۲۰۰ نوع صنایع‌دستی متنوع و فرش یکی از ثروت‌های استان بوده و سیب سمیرم، صیفی‌جات اصفهان، انگور جزء ظرفیت‌های خوب استان برای صادرات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه