اخبار داغ

لبخند رضایت محرومان از حضور پزشکان جهادگر/حاشیه نشینان پارس آباد ویزیت رایگان شدند

لبخند رضایت محرومان از حضور پزشکان جهادگر/حاشیه نشینان پارس آباد ویزیت رایگان شدند
حضور پزشکان جهادگر در پارس آبادمغان لبخند رضایت را بر لبان اهالی مناطق محروم این شهرستان به ارمغان آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، یکی از برنامه‌های جهادی بسیج سازندگی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند، این بار نیز به همت بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان، پزشکان جهادگر به منطقه محروم شهرستان پارس آباد اعزام شدند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

این در حالی است حضور تیم های جهادی پزشکی در مناطق محروم باعث می شود عده ای زیادی برای دریافت خدمات از مراجعه به مراکز درمانی در شهر بی نیاز شوند و ارائه خدمات رایگان در این زمینه کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

,

اعزام تیم‎های پزشکی به مناطق محروم جامعه از طرح‎هایی است که هر ساله توسط بسیج سازندگی و جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد با همکاری نهاد هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی اجرایی می‎شود، در قالب این طرح پزشکان بسیجی با حضور در مناطق محروم این شهرستان نسبت به ویزیت مردم اقدام کرده و از نزدیک در جریان بیماری های اهالی مناطق قرار می‎گیرند.

,

چند سالی است این طرح به همت بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد با جدیت و با توجه به مناسبت های مختلف در این شهرستان دنبال می‎شود تا پزشکانی که کسب رضای خداوند متعال را برتر از هر فریضه‎ای می‎دانند در این برنامه معنوی و کار نیک اندیش شرکت کنند.

,

این بار نیز تیم های پزشکی با یک اکیپ سیار دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب قرارگاه خدمات رسانی اجتماعی طرح امام سجاد (ع) با حضور در منطقه محروم محله شهید مطهری پارس آباد خدمات رایگان متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، مشاوره، کارشناسان بهداشت و تغذیه و داروخانه همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز را به مردم ارائه دادند.

,

در واقع پزشکانی که در این طرح شرکت می‌کنند یک گام جلوتر از سایر پزشکان برای کسب رضای الهی تلاش می‎کنند، حضور موثر پزشکان جهادگر در بین مردمی که نیازمند خدمات‎رسانی هستند، حال و هوای دیگری دارد و خوشحالی مردم تنها خواسته این پزشکان است.

,

اعزام پزشکان جهادگر به مناطق محروم از طرح‎های موفقی است که مورد استقبال محرومان قرار گرفته و لبخند رضایت را بر لبان اهالی این مناطق به ارمغان آورده است که چه بسا حضور این پزشکان در این طرح موجب خوشحالی اهالی نیز شده است.

,

به گزارش پویا حاجی وند خبرنگار سبلان ما،در قالب قرارگاه خدمات رسانی اجتماعی طرح امام سجاد (ع) که بصورت یکروزه در مسجد حضرت رقیه (س) محله شهید مطهری پارس آباد اجرا شد بیش از 250 نفر از اهالی این منطقه آسیب پذیر از خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مشاوره و ویزیت رایگان بهره مند شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه