اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

تجلیل از روحانیون مبارز، آزاده و جانباز در اردبیل

تجلیل از روحانیون مبارز، آزاده و جانباز در اردبیل
همایش تجلیل از روحانیون مبارز، آزاده و جانباز استان اردبیل با حضور ائمه جمعه، مدیران حوزه و روحانیون استانی در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلان‌ما، سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صبح امروز در همایش تجلیل از روحانیون اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس روحانیون نقش ارزنده ای را در زمینه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده و خودشان نیز با حضور در جبهه های حق علیه باطل موجب قوت قلب رزمندگان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه یکپارچه و متحد از هر قشر و جغرافیایی در کنار هم یک هدف داشتند و آن هم پیروزی بر دشمن بود.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از روحانیون خواست تا در برهه کنونی که دشمن با به راه انداختن جنگ روانی در سدد است بین مردم تفرقه و آنها را نسبت به انقلاب بدبین کند از ظرفیت منبرها و جایگاه روحانیت در بین مردم در راستای تقویت وحدت مردم در مقابل هربه دشمنان استفاده کنند.

,

سردار بابازاده گفت: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که ابر قدرت ها پشت سر دشمن بودند و خواستار شکست انقلاب بودند ولی با اتکا به خداوند و اطاعت از رهبری  نتوانستند به اهداف خود برسند.

,

وی افزود: دشمن با جنگ روانی می خواهد مردم را دلسرد کند ولی در دوران دفاع مقدس مردم نشان دادند که با سخت ترین شرایط مقابله می کنند تا از انقلاب خود دفاع کنند.

,

سردار بابازاده گفت: باید مسئولان کوه آرامش و سپر مردم باشیم و روحانیون با استفاده از تریبون هایی که دارند باید انتقال دهنده پیام انقلاب و فرهنگ ایثار باشند.

,

حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اردبیل گفت: در دوران دفاع مقدس حدود 351 نفر از روحانیون استان در دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها رفته‌اند و 38 نفر از این عزیزان در عملیات مختلف به شهادت رسیده است که این تعداد حدود 70 درصد روحانیون زمان جنگ استان را تشکیل می‌دهد.

,

وی به نقش اساسی روحانیون در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیون در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه در عملیات‌های نظامی حضور پرنقشی داشتند به کار تبلیغات نیز در پشت جبهه‌ها مشغول بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه