اخبار داغ

شهادت یک زن باردار در لحج در حمله مزدوران سعودی

شهادت یک زن باردار در لحج در حمله مزدوران سعودی
منابع یمنی از عملیات موفقیت‌آمیز نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در الدریهمی و سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان در ساحل غربی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از المسیره، یک زن باردار یمنی در حمله مزدوران سعودی به مناطق مسکونی استان لحج در جنوب یمن به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی با خمپاره منازل مردم را در منطقه الحدین لحج هدف قرار دادند که به شهادت این زن باردار منجر شد.

,

همچنین در حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه التربیه در زبید واقع در استان الحدیده، دو غیرنظامی شهید و یک نفر دیگر زخمی شدند.

,

خبر دیگر اینکه مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی با خمپاره روستایی در التحیتا در ساحل غربی را هدف قرار دادند که به زخمی شدن ۶ کودک منجر شد که همگی اعضای یک خانواده هستند.

,

عملیات ضربتی رزمندگان یمنی در ساحل غربی

,

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در یک  عملیات ضربتی، مواضع و تجمعات مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی را در الدریهمی در ساحل غربی هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت‌ها و تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

,

روز گذشته نیز دو خودروی نظامی متجاوزان در جبهه حیس منهدم شده بود.

,

سرنگونی پهپاد متجاوزان در ساحل غربی

,

المسیره همچنین از موفقیت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در سرنگون کردن یک پهپاد جاسوسی متجاوزان در شمال الدریهمی در ساحل غربی خبر داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه