اخبار داغ

فرماندار رودبار:

جاری شدن سیل در روستای گنجه رودبار/خسارت ها برآورد نشده است

جاری شدن سیل در روستای گنجه رودبار/خسارت ها برآورد نشده است
فرماندار رودبار با اشاره به جاری شدن سیل در برخی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به ویژه روستای گنجه، گفت: هنوز خسارت های وارده به این منطقه برآورد نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل میرغضنفری غروب دوشنبه طی گفتگویی با اشاره به گزارش وقوع سیل در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان رودبار، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز با توجه به بارش شدید باران شاهد جاری شدن سیل در این روستاها به ویژه روستای گنجه شهرستان رودبار بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه به محض اطلاع از این موضوع گروه‌های امدادی برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان به منطقه اعزام شدند، افزود: براثر این سیل به چند خانه مسکونی، ماشین، معابر، پل ارتباطی و باغات زیتون و انبار ذخیره زیتون در این روستا خسارت وارد شده است.

,

فرماندار رودبار در ادامه با اشاره به بازدید معاون عمرانی استانداری گیلان از مناطق سیل زده، گفت: دستوراتی نیز به دستگاه های متولی برای جبران خسارت وارده شد.

,

وی به قطع برق، آب و گاز حدود ۲۵۰ خانوار از ۴۰۰ خانوار ساکن روستای گنجه اشاره و خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته برق این خانوارها وصل و گاز نیز تا ساعات پایانی شب وصل می شود.

,

میرغضنفری تصریح کرد: پیش بینی می شود که آب شرب نیز حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده وصل شود.

,

وی با بیان اینکه صبح فردا نیز اکیپی از مدیریت بحران استان گیلان از مناطق آسیب دیده بازدید می کنند، افزود: خسارت های وارده نیز توسط این هیئت برآورد می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه